سلام بر قلبی که قبل از خواب درد میکشد
و به وسعت دنیا میگرید و کسی آن را احساس نمیکند.
این حرفارو یادت نره:
_به کسی که به تو اهمیت نمیده،اهمیت نده
_توقعتو از دیگران به صفر برسون،صفر مطلق!
_هر کسی رو نتونستی با سکوت ادب کنی،به زمان بسپار تا روزگار ادبش کنه...
_هر کسی که ارزش تو رو ندونست راهتو ازش جدا کن و یا در ذهنت کمرنگش کن
اونجا که کیف سیدی هات رو میذاشتی جلوت و یکی یکی ورق میزدی و دودل بودی
که واسه بار دویستم
شرک1 ببینی یا واسه بار چارصدم گارفیلد؛
اونجا خود خود زندگی بود.
برای آرامشت:
حذف کن
پاک کن
دیلیت کن
بلاک کن
نادیده بگیر
جواب نده
چک نکن
رها کن
رها کن
رها کن!
برای تمام دفعاتی که کنارم وایسادی
برای تمام حقایقی که باعث شدی ببینم
برای تمام لذتی که به زندگیم آوردی
برای تمام اشتباهایی که درستشون کردی
برای تمام رویاهایی که به واقعیت تبدیل کردی
برای تمام عشقی که درون تو پیدا کردم
تا ابد ممنونتم
اونقدر درباره همه چیز صحبت کنید
تا قلق همو یاد بگیرید
دورهی تعویض آدما تموم شده جانم
توی دنیا دو جور آدم هست
اولی میگه من با این شرایط و سختیها زندگی کردم و چیزیم نشده،
پس تو هم باید اینها رو تجربه کنی
دومی میگه من با این شرایط و سختیها زندگی کردم
و همه تلاشم رو میکنم که
تو هیچوقت تجربهشون نکنی
از نوع دوم باشیم :)
یاد آوری:
با همه چیز کنار نیاین, شما لایق این هستین که باهاتون درست رفتار بشه.
اما من بار آخری که بهت گفتم دیگه تموم شد دروغ گفتم، باز یهکم امید ته دلم مونده بود.