توی دنیا دو جور آدم هست
اولی میگه من با این شرایط و سختیها زندگی کردم و چیزیم نشده،
پس تو هم باید اینها رو تجربه کنی
دومی میگه من با این شرایط و سختیها زندگی کردم
و همه تلاشم رو میکنم که
تو هیچوقت تجربهشون نکنی
از نوع دوم باشیم :)
یاد آوری:
با همه چیز کنار نیاین, شما لایق این هستین که باهاتون درست رفتار بشه.
اما من بار آخری که بهت گفتم دیگه تموم شد دروغ گفتم، باز یهکم امید ته دلم مونده بود.
خیلی خلاصه و کوتاه :
اگر توان به دست آوردنش رو نداشتی
خدا آرزوشو تو دلت نمینداخت
316.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقایون وقتی تو ترافیک گیر میکنن :))
🤍●@Atomospher
کاش میتونستم روت برچسب بزنم و بنویسم
این ادم مال منه لطفا نه نزدیکش بشید،
نه بهش دست بزنید. با تشکر:)
شبی که اولین بار حسشو بهت میگه و تا خودِ صبح باهم چت میکنید بهترین شب دنیاست:)
یه دختر میتونه باهات قهر باشه
و نپذیره که قهره
ولی تو باید علت قهرشو تشخیص بدی
و همچنان که تاکید میکنه من قهر نیستم
از دلش در بیاری
تو باید علم غیب داشته باشی:)