یه دختر میتونه باهات قهر باشه
و نپذیره که قهره
ولی تو باید علت قهرشو تشخیص بدی
و همچنان که تاکید میکنه من قهر نیستم
از دلش در بیاری
تو باید علم غیب داشته باشی:)
من نمیدونم چرا توی پیاده رو یه قسمت برای ادمای تندرو مشخص نمیکنن
این ادمای کند خیلی رو مخن، راه برید دیگه
اه
تو اگه گل بودی میشدی رز.
تو اگه نیاز بودی میشدی بغل.
اگه اهنگ بودی میشدی بی کلام.
اگه صدا بودی میشدی صدای موج دریا.
و اگه توصیف زیبایی بودی قطعا میشدی مآه.
همه دوستای صمیمی یه گروه دارن که بخاطر یه نخاله نمیتونن ازش لفت بدن، ولی یه گروه دیگه بدون اون یارو زدن.
اگه ندارین اون نخاله شما هستین.
والا شما که غریبه نیستین ما سعی کردیم خوب باشیم، ولی خوبی ندیدیم
بعد از اون دیگه تصمیم گرفتیم بدون چرتکه و حساب کتاب با هر کسی خوب نباشیم
امیدوارم به همین زودیا سرتو بگیری رو به آسمون و بهش بگی:
خدایا میدونم کار خودت بود، شُکرت!
تو منو شنیدی، وقتی سکوت کرده بودم!
تو کنارم موندی، وقتی کسی نبود!
و تو نورو بهم نشون دادی وقتی همه جا تاریک بود..
مرسی که هستی و خدایی میکنی من دلم خیلی بهت گرمه
مورد علاقهترین خریدم برای هر ثانیه، خریدن ناز خانومیه، یک خانومی ارسال بفرمایید بی زحمت.