امیدوارم به همین زودیا سرتو بگیری رو به آسمون و بهش بگی:
خدایا میدونم کار خودت بود، شُکرت!
تو منو شنیدی، وقتی سکوت کرده بودم!
تو کنارم موندی، وقتی کسی نبود!
و تو نورو بهم نشون دادی وقتی همه جا تاریک بود..
مرسی که هستی و خدایی میکنی من دلم خیلی بهت گرمه
مورد علاقهترین خریدم برای هر ثانیه، خریدن ناز خانومیه، یک خانومی ارسال بفرمایید بی زحمت.
کاش این جا بودی. همین جا. دقیقا کنارم. توی نزدیکترین فاصله بهم. کاش بودی و من صورتم رو میچرخوندم به سمتت و آروم توی گوشت زمزمه میکردم که چه قدر ازت متنفرم و ای کاش هیچ وقت ندیده بودمت.
نمیفهمم واقعا چرا باید ترمی ۸۰ میلیون بدی برا دکتری دانشگاه آزاد
تو اگر آنقدر پول داری چه مرگته خودت اسیر درس و دکتری کردی؟
خیلی از آدما عاشق نمیشن
فقط میخوان یکیو داشته باشن.
باید یکی حتما باشه..
فقط اون بودنه مهمه، کی باشه و چجوری اومده باشه و اینا مهم نیست.
عادت کردن به تنها نبودن، درحالی که در واقع تنهان...
این بدترین اعتیاد ممکنه که یه آدم میتونه داشته باشه، "اعتیاد به دوست داشتن"...
استایل زمستونی فقط مال کساییه که سینوزیت ندارن. ما باید با بسته بندی و پلمپ بریم بیرون که مغزمون خون نیاد.
اینجا یه زلزله کوچیک اومده
مامانم به گربمون میگه تو مگه گربه نیستی چرا زودتر نفهمیدی؟
این خانواده به گربه هم حس ناکافی بودن میده.
عمرت رو داری هدر میدی اگر:
- نگران حرف مردمی
- هنوز منتظر معجزه ای
- دائما از اوضاع شکایت میکنی
- خودت رو با بقیه مقایسه میکنی
- اشتباهاتت رو تکرار میکنی
- هدف هات رو مکتوب نکردی