تو یه جمعی داشتیم پانتومیم بازی میکردیم؛نوبت من شد کلمه دو حرفی«شیرماهی» بود. کلمه اولو حدس زدن، برا قسمت دومش ب خودم اشاره کردم، رفیقم برگشته میگه:شیراسکل؟؟:)))))))))))
یه مدل از تعهد هم به نظرم اینه که :حرف زندگیت رو نباید تو فضای مجازی بزنی که هر کس و ناکسی در مورد زندگیت و شریک زندگیت نظر بده ...
مگه تو تعصب نداری رو زندگیت؟؟
نظریه نامحبوب: سامبا اصلا قشنگ نیست و آدمو شبیه کفتربازا میکنه
🤍●@Atomospher
طبق تجربه شخصیم میگم با کسی ازدواج کنید که همیشه معتقد باشه «میشه درستش کرد»
چون پاک کردن صورت مسئله همیشه راحت ترین کاره
من میتونم پر سر و صداترین یا ساکت ترین آدم باشم، بستگی به این داره کنار کی باشم.
عشق از نظر من یعنی :
ترجیح میدم با تو سختی بکشم
ولی با کسی دیگه خوش نباشم !
هیچوقت نمیفهمی محیط چقدر روت اثر داشته، تا وقتی محیط دیگهای رو تجربه نکنی.
گیر کردن خیلی بده، تو ترافیک، پشت کنکور، تو زندگی، تو گذشته، اصن امیدوارم گیر نکنید هیچ کجا.
شما هم حس عجیب و مشکوکی دارید یا فقط من حس میکنم قراره یه چیزی بشه؟
اصن نمیدونم چی ولی حس میکنم قراره یه چیزی بشه
همش یه دلشوره دارم، انگار تو سکوت قبل از اتفاقم