eitaa logo
- Atomospher -
41.4هزار دنبال‌کننده
15.2هزار عکس
644 ویدیو
2 فایل
●《 بهِ‌نامِ‌خدایی‌که‌خنده‌‌هاتو‌آفرید 》● __ اتمسفر،شاید دلیلی برای خنده هات💞 ●《 رزور تبلیغات : @tablighatsefid 》● ●《 ارتباط با ما : @s_nikfr 》●
مشاهده در ایتا
دانلود
عشق از نظر من یعنی : ‏ترجیح میدم با تو سختی بکشم ‏ولی با کسی دیگه خوش نباشم !
‏هیچوقت نمیفهمی محیط چقدر روت اثر داشته، تا وقتی محیط دیگه‌ای رو تجربه نکنی.
‏گیر کردن خیلی بده، تو ترافیک، پشت کنکور، تو زندگی، تو گذشته، اصن امیدوارم گیر نکنید هیچ کجا.
شما هم حس عجیب و‌ مشکوکی دارید یا فقط من حس میکنم قراره یه چیزی بشه؟ اصن نمیدونم چی ولی حس میکنم قراره یه چیزی بشه همش یه دلشوره دارم، انگار تو سکوت قبل از اتفاقم
یکم بهش فکر کنید میبینید منطقی نیست اتئیستا از کلمه خوشگل استفاده کنن.
محمود درویش میگه: من تو را همان طور دوست دارم که آرزو می کردم یکی مرا دوست داشته باشد :)
توخیلی زیبایی نه فقط بخاطر چهرت! بخاطر قلب بزرگ و مهربونت، بخاطر تکیه گاه بودنت، بخاطر سنگ صبور بودنت، بخاطر لبخندهای دلنشینت، بخاطر امنیت و اهمیتی که به اطرافیانت میدی. با وجود تو زندگی خیلی قشنگ تره...
نهایت دلبری کردنم : 🤍●@Atomospher
دوستان لازمه پیشاپیش یادآوری کنم؛ کریسمس واسه باکلاسا نیست، واسه مسیحیاست
تنها دستاورد این چند سال اخیرم اینه که گواهینامه رو وقتی ارزون بود گرفتم.
سرما فَن‌های عزیز، ۶ ماه دیگه که یکم دلتون واسه پاییز و زمستون تنگ شده بود، یاد آلودگی هوا، تنگی نفس، سرماخوردگی، کرونا، سینوزیت، سر درد، مدارس و دانشگاه، امتحان و ترافیک و تاریک شدن ساعت ۵ هوا بیوفتید، بعدش یه “غلط کردم” بلند بگید و از آفتاب لذت ببرید.
بلاگرا چجور چشم نمیخورن؟ ما تو یه جمع بیشتر از ۱۰ نفر میریم بعدش مرگ جلو چشمامونه.