eitaa logo
- Atomospher -
41.4هزار دنبال‌کننده
15.2هزار عکس
644 ویدیو
2 فایل
●《 بهِ‌نامِ‌خدایی‌که‌خنده‌‌هاتو‌آفرید 》● __ اتمسفر،شاید دلیلی برای خنده هات💞 ●《 رزور تبلیغات : @tablighatsefid 》● ●《 ارتباط با ما : @s_nikfr 》●
مشاهده در ایتا
دانلود
تنها دستاورد این چند سال اخیرم اینه که گواهینامه رو وقتی ارزون بود گرفتم.
سرما فَن‌های عزیز، ۶ ماه دیگه که یکم دلتون واسه پاییز و زمستون تنگ شده بود، یاد آلودگی هوا، تنگی نفس، سرماخوردگی، کرونا، سینوزیت، سر درد، مدارس و دانشگاه، امتحان و ترافیک و تاریک شدن ساعت ۵ هوا بیوفتید، بعدش یه “غلط کردم” بلند بگید و از آفتاب لذت ببرید.
بلاگرا چجور چشم نمیخورن؟ ما تو یه جمع بیشتر از ۱۰ نفر میریم بعدش مرگ جلو چشمامونه.
نمی‌دونم چطور بگم، خوشحالم که زنم. اما زن بودن اذیتم می‌کنه.
عاشق یخ زدن نوک بینیم هستم. اگر امروز برای یک تابستون فن سواله که آیا بابت این هوا خوشحالم یا نه، باید بگم بله خوشحالم.
محبوبم! با برگ ها ک نیامدی، حداقل با برف ها بیا :)
من تفریح مورد علاقه‌م، دور هم جمع شدن و چرت و پرت گفتنه؛ یعنی حتی اگه خیلی پولدار باشمم باز این گزینه رو به سایر گزینه‌ها ترجیح میدم!
‏آدمای کم‌حرف، همیشه به چیزایی متهم میشن که واقعیت ندارن و چون توضیح دادن از حوصلشون خارجه، ترجیح میدن به همون شکل قضاوت بشن
یه جوری تو برف با ذوق عکس میگرید انگار تو سوییس در حال تزیین کردن درخت کریسمس هستید؛ چایی تو بخور برنامه قطعی برق رو مرور کن ایرانی !!!
اون شبایی که چتات باهاشو برای دومین بار میخوندی و اکلیلی‌ میشدی رو یادته؟ خاک توسرت.
امروز خونه ی اون دانش آموزم بودم که خر پول‌عالمنننننن بعد مستخدم دارن از همون اول که اومدم درس بدم برای خانم قنبری قهوه بیار برای خانم قنبری فرانتینه بیار (اسم یه شیرینیه تازه یاد گرفتم😂😑😑) تیر خلاص وقتی بود که گفت برای خانم قنبری پیتزا بیار🫡😂😂😂😂😂
میشه یه بار دیگه از اول تعریف کنی چیشد عاشقم شدی🥹 🤍●@Atomospher