امروز خونه ی اون دانش آموزم بودم
که خر پولعالمنننننن
بعد مستخدم دارن
از همون اول که اومدم درس بدم
برای خانم قنبری قهوه بیار
برای خانم قنبری فرانتینه بیار
(اسم یه شیرینیه تازه یاد گرفتم😂😑😑)
تیر خلاص وقتی بود که گفت
برای خانم قنبری پیتزا بیار🫡😂😂😂😂😂
من در حال نگاه کردن به همکارم که داره دنبال برگه ای میگرده که من دیروز اشتباهی انداختم سطل آشغال :
🤍●@Atomospher
804.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قشنگ معلوم کلهاش خراب شده از سکسکه🥹
🤍●@Atomospher
هیچ فضیلتی در «از صفر شروع کردن و خودساخته بودن نیست»، تا بیای خودت رو جمع و جور کنی سنت بالا رفته و هرگز فرصت جبران برات وجود نداره، پشتوانه و بستر خوب اولین و مهمترین عامل رشد و ترقیه.
عاشق عکسای گربهها با فیس افسردهام.
فدای دماغت بشم تو چرا دیگه ناراحتی
🤍●@Atomospher