می گویند زیاد فحش میدهی
یعنی چه
برای آنهایی که زندگیام را به گند کشیدهاند شعر بنویسم؟
یه جوری بجنگین که شب که میخواین بخوابین با خودتون بگین بیشتر و بهتر از این در توانم نبود.
دیگه نتیجه اهمیتی نداره...
چطوری میتونید تابستون فن باشید؛
وقتی پاییز و زمستون به این زیباییه...
🤍●@Atomospher
از پیچیدگی های شوهر بودن اینه که زنت میره با پول خودت برات لباس میخره احساس میکنی بهش مدیونی
تاحالا تو صفحه چت کسی که چند روزه باهاش صبحت نکردی نبودی دستت بخوره رو کال که عاشقی یادت بره🤣
اینکه قراره پایتخت ساخته شه یعنی زندگی هنوز قشنگیاشو داره =))))
🤍●@Atomospher
انقدر احمقم
که شما یه سال هرروز 💩 بهم، بعد یه ده دقیقه باهام خوب باش
کلا یادم میره! فداتم میشم
میگن که وقتی دست کسی که دوسش دارید رو میگیرید
از درد و نگرانیتون کم میشه.
دستامو محکم بگیر :)))
هوای زیر صفر درجهی بدون برف، عین خورشت بدون گوشته، چایی بدون شیرینی، من بدون زید.
یک ساعت پیش داداشم بهم گفت این چه رشتهای بود تو خوندی هنوز بابا بهت پول میده و من هنوز گریهم قطع نشده.