یه جای خلوت پارک کرده بودم که راحت بتونم عر بزنم پلیس اومد زد به پنجره مدارک رو خواست و من خیلی جدی گفتم الان واقعا وسط گریهام وقت گیر اوردین؟:))))
اون بنده خدام گفت تقصیر کیه با همین باتوم بریم بزنیمش:)))
بهش گفتم تو خوابگاه خیلی سردمه، یه ربع بعدش گفت برات بخاری برقی خریدم، اسنپ داره میاره، برو تحویلش بگیر 🥹
آرزو میکنم کسی سر راهتون قرار بگیره که باعث بشه فراموش کنید یه روزی قلبتون شکسته.
دختری که دستشو میگیری نور چشم یه خانوادست اگه نمیتونی براش لحظات خوبی بسازی و فقط قراره بهش استرس وارد کنی مرد باش و دستشو ول کن.
حدود ۵ دیقه داشتمتو پارکینگ دنبال ماشینم میگشتم ، نبود ! رفتم به سرباز دم در میگم ندیدی ماشین منو ؟ گفت نه ! لیست ماشینای ورودی از صبح رو چک کرد ! پلاک ماشینم نبود ! داشتن میرفتن دوربین چک کنن که ستون یادش افتاد با اسنپ اومده 🙂 شرفم رفت .
مغز نمونده دیگه واسم .
ما خیلی جدی دیروز با دوستامون پنج ساعت با قطار رفتیم رشت، پنجاه دقیقه پیادهروی کردیم و پنج ساعت با قطار برگشتیم.
من فقط موقعهایی که حالم خوب نیست سردم میشه، واقعا یادم نمیاد تاحالا سرحال بوده باشم و سرما اذیتم کرده باشه!
ایرادی نداره اگه یه وقتایی ناراحت باشی یا حس ناکافی بودن داشته باشی؛ آدمیم دیگه، نمیشه که همیشه حالمون خوب باشه...
بیدار کردن آدمها قبل از ساعت ۱۱ صبح تو روز تعطیل میتونه تو لیست جرائم علیه بشریت قرار بگیره