ما خیلی جدی دیروز با دوستامون پنج ساعت با قطار رفتیم رشت، پنجاه دقیقه پیادهروی کردیم و پنج ساعت با قطار برگشتیم.
من فقط موقعهایی که حالم خوب نیست سردم میشه، واقعا یادم نمیاد تاحالا سرحال بوده باشم و سرما اذیتم کرده باشه!
ایرادی نداره اگه یه وقتایی ناراحت باشی یا حس ناکافی بودن داشته باشی؛ آدمیم دیگه، نمیشه که همیشه حالمون خوب باشه...
بیدار کردن آدمها قبل از ساعت ۱۱ صبح تو روز تعطیل میتونه تو لیست جرائم علیه بشریت قرار بگیره
ما ۴۵ دقیقه بعد از رفتن برق کاملا شبیه غارنشینا میشیم
برق نداریم و تاریکه، پمپ آب کار نمیکنه، آنتن موبایل میره و نت هم نداریم
فقط گوشه خونه یه بخاری روشنه
یه مریض برام اومده گراز گازش گرفته
همراهش آزمایشاشو آورد تو اتاقم
گفتم همراه کدوم بیماری
گفت همراه گرازم 😂😂😂
به این نتیجه رسیدم همین که طرفت ادایی نباشه، خودش ناخودآگاه شامل کلی ویژگیهای مثبت دیگه هم میشه، مثلا احتمال خیانتش کمتره و وفادارتره، بیشتر با واقعیات زندگی کنار میاد، احتمالا چشم و دل سیرتره، و بیشتر میتونه بهت آرامش بده.
اگه یه روز تو این مملکت یه کاره ای بشم، قانون میزارم تمام کبابیا باید حداقل سه تا گوجه کامل کنار دو سیخ کباب بذارن، چرا دست و دلتون واسه گوجه میلرزه اخه؟ زیاد بزار اون قشنگ قرمز خوشمزه رو
بابام قبول نمیکرد چشماش ضعیفه بعد مدتها بالاخره قبول کرد بره عینک بگیره امروز بالاخره حاضر شد رفتم تحویل گرفتم؛ عینکو که زد اولین چیزی که گفت این بود عع پسر چقد تو پشم داری =)))))