میگه که :
من کیفمو گم کردم، بزرگ ترشو گرفتم.
یکی از دوستامو از دست دادم،
واقعیترشو پیدا کردم.
هرگز چیزی رو از دست نمیدید
مگه اینکه بهترش در انتظارتون باشه..!
روزهای دیگری خواهد رسید
چیزهای بهتری خواهد آمد
صداهای دیگری شنیده خواهد شد
تو هم خواهی خندید!
خواهی خندید،
تو هم،
خواهی خندید!
میدانم…
اینکه به یکی بگی دوسش داری تا اینکه به یکی نشون بدی که دوسش داری دوچیز کاملا متفاوته.
اونی که وقتی بهت پیام میده، نیشت تا بناگوش باز میشه
همونو بلاک کن و تا اخر عمر تو آرامش زندگی کن
اگه يكی رو دارين كه وقتی ازش ميپرسين خوبی؟ ميگه نه
پس به خودتون افتخار كنين كه قابل اعتماد اون آدم هستید.