من کل عمرم دهنم سرویس نشده که تو بیایی زیر اعلامیهم بزنی مرحوم شادروان، بزنید مرحوم پاره روان دوعالم.
مامان بابام دارن میرن مسافرت منو خواهرم تو خونه تنهاییم
حالا توصيه ي بابام:
”بچه ها از شهر خارج نشید فقط”
انگار که مظنون به قتلیم😂
دلتنگم و دیدار تو درمان من است
بی رنگرخت زمانه زندان من است
بر هیچ دلی مباد و بر هیچ تنی
آنچ از غم هجران تو بر جان من است
اگه میدونستید
چقدر سخته و چقدر طول میکشه تا
بعضی آدمها دوباره سلامت روان و شادی
خودشون رو بازیابی کنن
متوجه میشدین که چرا
با کوچکترین رفتار سمی
درها رو میبندن و فاصله میگیرن
و چرا در مورد افرادی که اجازه دارن
تو زندگیشون باشن
سختگیر هستن
من هنوز نتونستم با نمرهی شونزدهی که تو دبستان گرفتم کنار بیام، شما میفرمایید خودت رو بخاطر همهی شکستهات ببخش؟
میشه دیگه برنگردی؟
قلبِ من خیلی احمقه.
دوباره یه دلیل برای بخشیدنت پیدا میکنه.
ادمهایی که وسط دعوا یه چیزی رو میشکنن شدیدا ترسناکن، اونایی که مشت میزنن به دیوار، ظرف پرت میکنن، وسیله خونه رو خرد میکنن و بعد میگن تو عصبانیم کردی، به اینجا رسوندی، تو رو که نزدم…