واقعاً بابت معادل انگلیسی نداشتن «خسته نباشید» اذیتم. عین اسگلا به همدیگه لبخند میزنیم و رد میشیم. انگار یه چیزی رو ناتموم گذاشتی. یعنی چی آخه؟ 😭
پسر روز نمیخواد، پسر افزایش سقف انتقال بینبانکی میخواد که بتونه واسه خانومش روزی ۵۰۰ میلیون کارت به کارت کنه.
خودتو گول نزن، اونا می دونستن اون حرفا و کارا ناراحتت میکنه اما به روی خودشونم نیاوردن، نذار بیشتر از این زخمی بشی!
ینی تو هیچوقت دلت برام تنگ نشد؟
یعنی یهو یه چیزی منو یادت ننداخت؟
یعنی یهو وسط روزمرگی ناخودآگاه یادم نیوفتادی؟
زنگ زدم فالگیر و فالگیر بهم گفت خب بابت فلان چیز باید بری تراپی ====))))))))))
برنامه دور کننده حشرات ریختم رو گوشیم بعد از ظهر دیدم تو مغازه پر مگس شده روشنش کردم مگسا فاصله دو متریم بودن دستگاه رو که روشن کردم اومدن روم نشستن.
کارما میگه،
«اشکها همیشه آخرین هدیه برای وفاداریت هستن.»
فکر کنم این قضیه به شکل دردناکی واقعیه!
کارما میگه:
وقتی خوبی میکنی، هیچکس متوجه نمیشه. ولی وقتی بدی میکنی، همه خود به خود قضاوتت میکنن :)