اگه داری این متن رو میخونی، قراره که بهتر بشی. چیزی که داره روح و روانت رو آزار میده میگذره. قرار نیست یه شبه همهچی اتفاق بیفته، ولی همهچی بهتر میشه. بهش زمان بده.
من یادمه زمان جنگ با پشیمونی گفتم اگه جنگ تموم شه حتما فلان کارارو میکنم ولی الان یادم نمیاد اون کارا چی بودن
لطفا با من دوست نشین
چون من خیلی جدی میگیرم
شما تهش تغییر میکنین و من به نابودی میرم …
یکی چه قشنگ نوشته بود:
اونی که می گفت ادم هارو تو سفر میشه شناخت، جنگ ندیده بود.
خوبیهای ما را فقط کسانی میبینند که خودشان خوبند. میدونی چرا؟
چون آدمیزاد هر چه در ذات خودش باشد، در دیگران زودتر پیدا میکند.
دقیقا رو اون نقطه از بزرگسالی وایسادم
که هیچوقت نمیخواستمش.
همهچی منطقی، پر از مسئولیت و مراعات.🛒