چـیتـوزبـاطَعـمِوانــــیل ☁️
در خدمت دوقلوهای انقلابی بودیم هرکس داره هرکاری از دستش برمیاد برای این انقلاب انجام میده خدا قوت
ولی فقط لحظه ی پایین آمدن شون🤦♀😅
هرکس میره بالای وانت یکی از تفریحات سالم ما اینه که بریم پایین آمدنشو ببینیم
واقعا در این لحظه دلم میخاد به جای یاد گرفتن قانون القای الکترومغناطیسی فاراده ، بشینم کنار خواهرم یاد بگیرم کدوم کلمه هارو باید با ث بنویسم کدوما رو با ص😂🤯
من فکر میکنم همه چیز از آن روز شروع شد از آن ۱۳ دی ماه ۹۸ همان ساعت ۱ و بیست ماندگار
همان روزی که تمام ملت صبحشان را با داغ سلام دادند
و انگار آن روز شروعی بود برای خبر های تلخ صبحگاهی
برای مبهوت بیدار شدن
ما بعد از آن ، صبح های عجیبی را پشت سر گذاشتیم صبح هایی که باز باید باور میکردیم نبود جان هایمان را و عادت میکردیم به زندگی کردن با جای خالی آن ها...
اما همیشه یک چیز فرق میکرد
مثلا آن شب تا صبحی که چندین بار زور خستگی بهمان غلبه کرد و کمی چشم هایمان گرم شد و باز با نگرانی و کابوس از خواب پریدیم
چشمه های اشک مان خشکیده بود از آن بی خبری
امان از بی خبری
امان از بی خبری
✍ زینب عطاران
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جشن میلاد تو در عرش برین است امروز
دوریات داغترین دردِ زمین است امروز💔
امروز خیلی تو تجمع انرژی ها بالا بوود✨
البته فکنم بی ربط به تنگی تنگه نباشه 😌😅
من معتقدم تولد هرکس را باید به مادرش تبریک گفت
مادری که پس از نه ماه به دوش کشیدن مولودش سختی زایمان را هم به جان میخرد ، جایگاهش برای تبریک تولد گفتن بالاتر از فرزند است
امروز هم میخواهم تولد پسری را به مادرش تبریک بگویم
۸۷ سال پیش در چنین روزی بانویی پسری به دنیا آورد
شاید آن روز هیچ کس فکرش را هم نمیکرد این پسر قرار است کابوس دشمنان اسلام شود
روز ۲۹ فروردین سال ۱۳۱۸ مادری مبعوث شد
مبعوث شد برای تربیت کردن یکی از مرد های خدا
برای مادری کردن سید علی خامنه ای
و چقدر در طول تاریخ تربیت مادران نادیده گرفته شده است
حضرت عیسی اگر به چنین جایگاهی رسیدند از تربیت مادری چو مریم (س) بود
اگر کسی دلاوری ها و جنگاوری های امیرالمومنین را میخواند ، پشت این دلاوری ها مادری چون فاطمه بنت اسد بوده
اگر حضرت زینب (س) در شام و کوفه بر منبر خطابه رفتند ، قطعا روزی رجزخوانی های مادرشان را در حمایت از امام زمان خود دیده بودند
این شجاعت ها و پدرانگی هایی که این چند ساله از رهبر امت می دیدیم ، تمام شأن دست رنج مادری یکی از مادر های منتخب خدا بود
دوست دارم امروز بهشت را تصور کنم
تصور میکنم دختران میناب تمام بهشت را صورتی پوش کرده اند
آخر میخواهند برای بابا سید علی جشن تولد بگیرند
بابای دختر شناس ما تا وقتی که بود میگفت برای دخترانش بیت را صورتی کنند
و حالا هم جنت العلی را
راستی چه جشن باشکوهی
آقایمان نشسته بر صدر مجلس ، کنار بزرگان
آقا ، زهرای کوچکش را بغل گرفته و در کنار مادر بزرگوارشان و دختر شان جشن برپا میکنند
وصال تان مبارک مادر و پسر یگانه ی دوران🌱
✍ زینب عطاران