حالت خوب است ؟
اگر بی حوصلگی هایم ، روز های مه گرفتهام را و چشمان ِ خستهام را فاکتور بگیری ؛
آری ، خوبم . . .
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی من با این شعر خوندن شما کلی ذوق کرده بودمم 🥲
چی شد پس؟!🥺
چـیتـوزبـاطَعـمِوانــــیل ☁️
یعنی چی؟! یعنی یه روز باور میکنیم؟!...❤️🩹
چرا یهو تو خیابون می زنی زیر گریه؟!
علت:
همین الان خواهرم داشت چونه میزد بین اینکه دو صفحه درس بنویسه و یک صفحه بخونه یا اینکه دو صفحه بخونه و یک صفحه بنویسه
و در آخر گزینه ی سه صفحه بخونه و یه صفحه بنویسه رو انتخاب کرد
به نظرتون بهش بگم خیلی هوشمندانه انتخاب نکرده یا ناراحت میشه؟!🧐😂
چـیتـوزبـاطَعـمِوانــــیل ☁️
امشبم اینجوری گذشت متفاوت اما شیرین هربار سرمو بلند می کردم باز با خودم می گفتم خدایا چی شد؟ چی گذشت
وظیفه ی امشب من متفاوت بود
اما همونم آوردم کف خیابون ✨
پ.ن :
گاهی اون کاری که باید در لحظه انجام بدی ، لزوما برات دوست داشتنی نیست ممکنه فقط وظیفه ات بوده باشه توی اون موقعیت