2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و تواصو بالصبر...؟!🥀
چگونه؟!
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو جوان بودی
به قول خودت سرشار از جوانی
آره آقا
تو بودی که هروقت می خوردیم زمین ، با چند کلمه صحبت انگیزه رو تو وجودمون جاری می کردی
دست مونو میگرفتی و بلندمون می کردی
انگار نه انگار که ما جوانان این امت بودیم و این ما بودیم که باید برات کاری می کردیم
تو پیر دهر ما بودی
دیگه هم تکرار نمیشی اقا
تو در تمام سختی ها ، راه رو نشون ما میدادی
بهمون میگفتی مردم قله نزدیکه
ناامید نشید ها
شما پیروزید
شما بعد از حاج قاسم مرهم زخم هایمان شدی
شما بعد از داغ سید حسن ، تمام وصیت او بودید برای ما
آقا شما بعد از داغ شهید رئیسی ، ارامش ما شدی
گفتی ملت ایران نگران و دلواپس نباشید
هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی آید
آقا نمیشد برای بعد از خودت هم آماده مان میکردی؟
البته خوب کردی آقا
اگر آن روزها حرفی از رفتن می زدید ، قلبمان می گرفت
اصلا شاید تمام می کردیم
خوب شد چیزی نگفتی
ما الان هم با معجزه است که زنده ایم
آقا جان تو سرو سربلند این ملت هستی
هستی؟!
نه
باز اشتباه نوشتم
بودی
بودی
صدلعنت به شما
به شما افعالی که چند وقتی است باید به ماضی شدن تان دقت کنیم
یعنی تو دیگر الان نیستی ؟!
چه جمله ی عجیبی
چقدر ترسناک
یکی بهم بگه کی قراره عادت کنیم؟!🥀
12.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از این به بعد در کنار دلتنگی هامون برای کربلا ، حسرت خیابان کشور دوست هم به دوش میکشیم🥀❤️🔥
چـیتـوزبـاطَعـمِوانــــیل ☁️
صدایی که هم اکنون میشنوید
توقع داشتین چه باشه خوب
صدای خواهرمه داره ذوق میکنه کلاسش قطع شده 😐
امروز 10 May روز جهانی مادره🎀
+ روزتون مبارک فرشتههای روی زمین🫠💞