eitaa logo
چ‍‍ـی‌تـوزبـاطَعـمِ‌وانــــیل ‌☁️
69 دنبال‌کننده
294 عکس
174 ویدیو
2 فایل
🍃 به نام خدا 🍃 از سخن لبریز و از گفتار خاموشیم ما 🎀 اینجا برای هر حرفی که تو دلت هست 💌👇🏻 https://abzarek.ir/service-p/msg/3634254
مشاهده در ایتا
دانلود
گاهی صبر را می‌شود در انتظار برای دم کشیدن یک فنجان قهوه آموخت 🍂
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
من دارم برمی‌گردم ✌️
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گیرم که کشتید با رویش جوانه ها چه می کنید ؟!🌱
می‌گفت توی دنیایی که قلب حضرت زهرا رو شکوندن و امیرالمومنین با فراق عزیزترینش امتحان شد خِیری نیست..
- که‌‌‌‌ جدا نمی‌شود‌ نقش‌ تو از خیال‌ من‌🌱
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
خلاقیت بچه‌های مشهد 😂💀 .
اگه مَن (اردیبهشت پارسال )و مَن (اردیبهشت امسال)باهم حرف بزنن اصلا حرفای همو باور نمیکنن .. @cafedandan
امروز خیلی سرم شلوغ بود نبودم حالا بریم یه پارت دیگه از روایت ۱۰ اسفند رو بخونیم؟!
چ‍‍ـی‌تـوزبـاطَعـمِ‌وانــــیل ‌☁️
صدای نفس هایم آنقدر بلند و پشت سر هم شده بود که دیگر هیچ چیز نمی شنیدم بابا خوب شد آمدی و در آغوشم گ
خدایا من مطمئنم همین سحر بود که با صدای دعای آقا ، لحظات منتهی به اذان را به جان کشیدم حال اما انگار چند سال پیرتر شده ام نشستم روی زمین و پاهایم یاری نمی‌کند تا بایستم و حداقل نماز صبر بخوانم نه که برای خودم برای دل نگران مادرم تا شاید کمی آرام گیرم اهای با شما هایم مگر نمی‌گویند اعضای بدن در قیامت شهادت می‌دهند پس بیایید و شهادت دهید آی پاها شهادت دهید که در غم نائب امام زمان چطور لرزیدید و تاب ایستادن نداشتید ای چشم ها شهادت دهید ، شهادت دهید شما که هیچ گاه درعمرتان آنقدر اشک جاری نکرده بودید ، چطور برای آقا باریدن گرفتید که از چشمه خشک شده بودید ای بدن من شهادت بده ، تو مگر خسته نبودی ؟! تو که از دیشب نخوابیده بودی ، پس بگو ببینم ساعت ۶ صبح درحرم چکار می‌کردی ؟! ای دست ها شهادت دهید که چطور در آغازین لحظات، به سختی صفحات قرآن را ورق میزدید تا برای آقا الرحمن بخوانید راستی ، مگر الرحمن را برای فرد متوفی نمیخوانند؟! پس چرا در آن لحظه بابا گفتند برایتان الرحمن بخوانم؟! یعنی شما ؟!.... خدای من این تصاویر چیست که دارد پخش می‌شود؟! این مردم چطور شده که زندگی هایشان را رها کردند ؟؟ اصلا کی وقت کردند خود را به حرم برسانند؟! بلند شو بلند شو که تو هم باید پناه ببری در آغوش امام رضا (ع) جان... ✍ زینب عطاران