هدایت شده از کافه دندان/محفل سیاسی/اخبار روز
اگه مَن (اردیبهشت پارسال )و مَن (اردیبهشت امسال)باهم حرف بزنن اصلا حرفای همو باور نمیکنن ..
@cafedandan
امروز خیلی سرم شلوغ بود نبودم
حالا بریم یه پارت دیگه از روایت ۱۰ اسفند رو بخونیم؟!
چـیتـوزبـاطَعـمِوانــــیل ☁️
صدای نفس هایم آنقدر بلند و پشت سر هم شده بود که دیگر هیچ چیز نمی شنیدم بابا خوب شد آمدی و در آغوشم گ
خدایا من مطمئنم همین سحر بود که با صدای دعای آقا ، لحظات منتهی به اذان را به جان کشیدم
حال اما انگار چند سال پیرتر شده ام
نشستم روی زمین و پاهایم یاری نمیکند تا بایستم و حداقل نماز صبر بخوانم
نه که برای خودم
برای دل نگران مادرم
تا شاید کمی آرام گیرم
اهای با شما هایم
مگر نمیگویند اعضای بدن در قیامت شهادت میدهند
پس بیایید و شهادت دهید
آی پاها شهادت دهید که در غم نائب امام زمان چطور لرزیدید و تاب ایستادن نداشتید
ای چشم ها شهادت دهید ، شهادت دهید شما که هیچ گاه درعمرتان آنقدر اشک جاری نکرده بودید ، چطور برای آقا باریدن گرفتید که از چشمه خشک شده بودید
ای بدن من شهادت بده ، تو مگر خسته نبودی ؟! تو که از دیشب نخوابیده بودی ، پس بگو ببینم ساعت ۶ صبح درحرم چکار میکردی ؟!
ای دست ها شهادت دهید که چطور در آغازین لحظات، به سختی صفحات قرآن را ورق میزدید تا برای آقا الرحمن بخوانید
راستی ، مگر الرحمن را برای فرد متوفی نمیخوانند؟!
پس چرا در آن لحظه بابا گفتند برایتان الرحمن بخوانم؟!
یعنی شما ؟!....
خدای من این تصاویر چیست که دارد پخش میشود؟!
این مردم چطور شده که زندگی هایشان را رها کردند ؟؟
اصلا کی وقت کردند خود را به حرم برسانند؟!
بلند شو
بلند شو که تو هم باید پناه ببری در آغوش امام رضا (ع) جان...
✍ زینب عطاران
لحظه وصل به يک چشم زدن میگذرد
اين فراق است كه هر ثانيه اش يكسال است
یهو شنیدم معلم خواهرم داره میگه وای خدا رحمتش کنه عزیزم چه غمناک
با تعجب و نگرانی رفتم میبینم یکی از بچه هاشون نوشته خانووم اردکم مرددد
وای خداا😂😂😂
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اواا
این حرفا چیه جلو خدا؟!!😂