امروز یکم حالم بد بود
دیگه جاتون خالی کلاس و پیچوندم خوابیدم😊
دوست خواهرم سر کلاس میگه بچه ها خیلی بده که کلاسا مجازیه
وقتی حضوری بودیم میتونستیم سر کلاس در گوشی حرفامونو بزنیم خانم نمی فهمیدن الان نمیشه🤦♀😂
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لطفا آب قند همراهتون باشه😋🥲
چـیتـوزبـاطَعـمِوانــــیل ☁️
مثلا آن شب تا صبحی که چندین بار زور خستگی بهمان غلبه کرد و کمی چشم هایمان گرم شد و باز با نگرانی و
یادتان است بعد از هر زخم مینشینیم منتظر مرهم سخنان حضرت دلبر
اما کسی بهمان نگفته بود که روزی هم از راه خواهد رسید که به داغ تمام هستی مان خواهیم نشست
کسی که حاضر بودیم تیغ در چشمانمان فرو رود اما خار بر پای او نه
آن روز صبح حس میکردم خدای زندگی ام را ناگاه ازم گرفتند
تمام امید و عشقی را که یک نفر میتواند تجربه کند در یک آن از ما گرفتند
یتیم شدیم
همه
✍ زینب عطاران
یه دختر بچه ای تو تجمعات کنارم وایستاده بود
داشت میگفت من تا وقتی که جنگ تموم نشه حتی اگه مدرسه ها بازم بشه اصلا نمیرم ، میترسم
خیلی دلم میخواست برگردم بهش بگم نه عزیزم ترس نداره کسی با مدرسه ها کار نداره که ، بچه ها هیچ جای دنیا جزء جنگ نیستن
یاد ۱۶۸ تا دانش آموز پرپر شده ی میناب افتادم
یاد مجتبی ی سه روزه افتادم
یاد ۲۰۲ کودک شهید زیر ۱۸ سال
تقصیر تو نیست دختر
دشمن ما پست ترین دشمن دنیاست
دشمن ما امریکاست
ای مرگ بهت کودک کش
خب خداروشکر تا دیروز فقط مورد اصابت پرچم زن های محترم قرار میگرفتم
امشب علم زن وسط میدون هم بی نصیبم نذاشت
تا یک ربع هرکی میدیدم فکر میکردم دارم گریه میکنم کم مونده بود بهم تسلیتم بگن 😂