eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
23 دنبال‌کننده
215 عکس
23 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از Ree;
چنل ;Ree قصد داره اولین تقدیمیشو بده" جهت شرکت تو تقدیمی آدرس چنلتونو برام اینجا 🏷 بنوسید(روش بزنید) و این پیام+یه پیام مورد علاقتون از اینجا رو فور کنید تا من: ☆مثل تصویر بالا، بر اساس محتوای چنلتون و وایب شما همچین تصویری بسازم که شما و چنلتونو توصیف کنه و به همراه لینکتون تقدیم کنم☆ لطفا تا وقتی تقدیمی رو بدم این پیامو پاک نکنید. و حتما قبل از ارسال ظرفیت رو چک کنید که من شرمنده شما نشم=(💞
•‌ افکارِ آنه •
وای این عدد تعداد داره روانیم میکنههههههه
خب ، انقدر این عدد رو مخم بود که خودم یه نفر رو ریمو زدم:/
بله. من انقدر روانی هستم.
هدایت شده از 0000
قال الصادق علیه السلام: 🪴«هرکس در راه روضه ی جد ما حسین دیناری خرج کند ،خداوند هفتاد برابر به او بر می گرداند» عاشورا نزدیک است کاروان امام حسین به سمت کربلا راه افتاده است و دل مؤمنین داغدار است . مجلس عزا برپا می‌شود و مومنین بر سر و سینه میزنن از داغ نوه رسول الله ... دعوت می‌کنیم تا میزبان این مجلس عزاداری در روز عاشورا باشید و به هر اندازه که توان دارید در گسترده تر شدن سفره اطعام سهیم باشید. شما هم می توانید بانی این سفره کریمانه باشید.
6219861404846296
احمدیان شماره کارت کپی می‌شود. درصورت واریز فیش را به آیدی زیر ارسال کنید. @deltangeyar_059
18.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی از مواردی که خیلی کم به آن پرداخته شد و کم از جنایت میناب نداشت جنایت لامرد و استفاده از بمب با ۱۸۰ هزار ساچمه بود که قطعا جنایت جنگی است. حرامی ها چنین سلاحی را علیه شهروندان عادی استفاده کردند. ✅ کانال شخصی علی‌اکبر رائفی‌پور در ایتا👇 🆔 @raefipour
•‌ افکارِ آنه •
یکی از مواردی که خیلی کم به آن پرداخته شد و کم از جنایت میناب نداشت جنایت لامرد و استفاده از بمب با
یا امام هشتم! مثل اینکه جدیدا هم این عمل خونخوارانه و وحشیانه رو تو لامِرد که یکی از شهرهای استان فارس هم هست انجام دادن..!
هدایت شده از لیلا درواکن مویوم
تفریح موردعلاقه مامانم هیت دادن به سلیقه منه
وااااااای خداااااا چقدر دیگه باید صبر کنم اخههههههه برای اون خوشگل موشگلاااااااا
دست ما به سوی او....
https://eitaa.com/Autonomie/1065 امشب وقت داری؟ ~ می‌خوام یه جوری تعریف کنم که هم گوش کنید ، هم ببینید😁 یک مقدار از کار هاش و کردم؛ میخواستم امشب بزارم ولی تا به خودم اومدم دیدم ساعت ۱۲ شده.. فردا یا پس فردا اگه عمری بود ان شا‌ء الله به روی چشم🙏🏽 البته ، انتظار نداشته باشید خیلی جذاب باشه؛ اگر هم فکر کردید من خیلی دارم تعریف میکنم و جو میدم، اشتباه فکر کردید... و بالاخره ، هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترش_ اهم ، ببخشید اگه معطل تون میکنم🙏🏽