eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
23 دنبال‌کننده
215 عکس
23 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از برگ زیتون🌿
روضه‌ی عبدالله‌بن‌حسن(ع)، در واقع روضه‌ی خود امام حسین علیه‌السلامه؛ 🤍عبدالله خیلی کوچیک‌ بود که امام حسن(ع) شهید شدن، رسماً ایشون رو امام حسین(ع) بزرگ کردن! 🤍بچه‌ی کوچیک شیرخواری که بهت امانت میدن و باید از کوچیکی بزرگش کنی، امانت بودنش خیلی حساس‌ترش می‌کنه؛ 🤍اونم نه امانت دستِ من و شما، امانتِ امام معصوم(ع) برای امام معصوم(ع)! 🤍۱۱سال بزرگش می‌کنی، راه رفتنش، حرف زدنش، دینش، نماز خوندنش رو یادش میدی؛ مراقبشی از خودت جداش نمی‌کنی! 🖤دم آخر، لحظه‌ای که «بلندمرتبه‌شاهی‌زصدرزین‌افتاد»؛ لحظه‌ای که در گودال دیگه هیچ توانی برای محافظت از امانت برادر نیست، 🖤دستش رو از دست عمه‌ش‌ جدا می‌کنه، به سمتت میدوه در حالی که دیگه هیچ توانی در بدن برای مراقبت ازش نداری، دستش رو جلوی ضرب شمشیر میگیره؛ 🖤آخرین لحظاتِ امانت برادر معصوم، فقط توان آرام کردنش در حسین(ع) هست؛ -صبر کن عموجان، به زودی به پدر شهیدت ملحق می‌شی... 🖤وقتی تیر حرمله کار رو تمام می‌کنه، شاهد آخرین نفس‌های پاره‌ی تنِ حسن(ع) در آغوش خودتی، تا جایی که دیگه صدا و گرمای نفسش نیاد... 🤍نازك آرای تن ساق گلی؛ كه به جانش كشتم؛ و به جان دادمش آب؛ اي دريغا به برم می شكند... صل الله علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام
هدایت شده از چای و ایوون
هدایت شده از چای و ایوون
جاسمین.. محرمه.. جاسمین... اربابت رو توی گودال.. جاسمین آدم باش حداقل این ماه..
وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای دشیب ساعت دوازده کتاب شروع کردم ساعت سه و نیم شب تمومش کردم... حالا چه کتابی؟ سنگدل... الان فقط میتونم بگم که... جست عزیزم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭دلقک عزیزم😭😭😭 #ف ~ وااااااای منم سنگدل و می‌خوام ولی خیلی گرونه😭😭😭 همه‌شم اسپویلم😭😭😭 جست خوشگلم😭😭😭 دلقک بیچارم😭
هدایت شده از چای و ایوون
به هنگام‌این ماه و دلتنگی‌ها؛ لطف‌کنید لینک کانال‌هاتون‌ (یا آیدی خودتون) رو ارسال کنید اینجا https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_dl09ptm&btn=!Here.are.the.Gifts و این پیام رو داخل کانال‌تون قرار بدید؛ تا بندهٔ‌‌حقیر یک‌عکس تصادفی از قسمتی از بهشت‌زمین، کربلای ابی عبدالله براتون بفرستم به همراه یک دعای‌ناقابل برای شما پروانه های پاک:) از طرف جاسمین|چای و ایوون
https://eitaa.com/Autonomie/1211 من پی دی اف میخونم💔 ولی باید بگم که... کاترین بد بد بد جست بیچاره💔😭 #ف ~ من که مطمئنم بعد از خرید سنگدل از خورد و خوراک میفتم ، ولی باز هم می‌خوام بخرم جست خوشگلم جست خوشگلم جست خوشگلم جست خوشگلم جست خوشگلم جست خوشگلم
میگم ، هیچکس بلد نیست چطوری باید مالکیت یه کانالی رو انتقال داد؟ چون اگه نفهمم مجبور میشم این کانال رو حذف کنم💔
بلاخره درست شد ناشناس(البته فک کنم فقط برا من خراب بود) #ف ~ نه گاهی خراب میشه یا هنگ می‌کنه
توروخدا کانالو پاک نکن خواهش میکنم😭🙏🏻 #ف ~ خودمم دلم نمیاد مطمئنا اگر پاک کنم جدید شو میزنم و از یک هفته قبل اطلاع میدم، ولی واقعا خیلی با این یکی خاطره دارم و دلم نمیاد به خاطر همین دنبال اینم تا انتقال مالکیت بدم ولی خب ، این که جدید بزنم یه خوبی که داره اینه که فقط اونایی میان تو دیلی جدیدم که واقعا اینجا رو دوست دارن و اینجا رو چک میکنن. تا یک هفته هم می‌ذارم بمونه.
یا خدا یهو دیدم یکی دیگه به اعضای چنل اضافه شده و یکی از پروفاش عکس آنههههههههههههههه‌ست وییییییییییییییییییییبیییبعپکهیسرپجخغقسژردومعیظومیتزپخهودیمایمذ
هدایت شده از چای و ایوون
برایت آن طلوع بعد از نماز صبح را می‌خواهم.برایت خنکی حرم و خلوتی بین الحرمین به هنگام قرائت دعای ندبه روز جمعه آرزو می‌کنم.. باشد که پای بر صحن بین‌الحرمینِ ارباب بگذاری اربعین‌ِ‌امسال. آمین. افکار آنه‌ی‌کاملا معمولی و دوستان