هدایت شده از چای و ایوون
جاسمین.. محرمه..
جاسمین... اربابت رو توی گودال..
جاسمین آدم باش حداقل این ماه..
وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای
دشیب ساعت دوازده کتاب شروع کردم ساعت سه و نیم شب تمومش کردم...
حالا چه کتابی؟ سنگدل...
الان فقط میتونم بگم که...
جست عزیزم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭دلقک عزیزم😭😭😭
#ف
~
وااااااای منم سنگدل و میخوام ولی خیلی گرونه😭😭😭
همهشم اسپویلم😭😭😭
جست خوشگلم😭😭😭
دلقک بیچارم😭
هدایت شده از چای و ایوون
به هنگاماین ماه و دلتنگیها؛ لطفکنید لینک کانالهاتون (یا آیدی خودتون) رو ارسال کنید اینجا https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_dl09ptm&btn=!Here.are.the.Gifts
و این پیام رو داخل کانالتون قرار بدید؛
تا بندهٔحقیر یکعکس تصادفی از قسمتی از بهشتزمین، کربلای ابی عبدالله براتون بفرستم به همراه یک دعایناقابل برای شما پروانه های پاک:)
از طرف جاسمین|چای و ایوون
https://eitaa.com/Autonomie/1211
من پی دی اف میخونم💔
ولی باید بگم که...
کاترین بد بد بد
جست بیچاره💔😭
#ف
~
من که مطمئنم بعد از خرید سنگدل از خورد و خوراک میفتم ، ولی باز هم میخوام بخرم
جست خوشگلم جست خوشگلم جست خوشگلم جست خوشگلم جست خوشگلم جست خوشگلم
میگم ، هیچکس بلد نیست چطوری باید مالکیت یه کانالی رو انتقال داد؟
چون اگه نفهمم مجبور میشم این کانال رو حذف کنم💔
بلاخره درست شد ناشناس(البته فک کنم فقط برا من خراب بود)
#ف
~
نه گاهی خراب میشه یا هنگ میکنه
توروخدا کانالو پاک نکن خواهش میکنم😭🙏🏻
#ف
~
خودمم دلم نمیاد
مطمئنا اگر پاک کنم جدید شو میزنم و از یک هفته قبل اطلاع میدم، ولی واقعا خیلی با این یکی خاطره دارم و دلم نمیاد به خاطر همین دنبال اینم تا انتقال مالکیت بدم
ولی خب ، این که جدید بزنم یه خوبی که داره اینه که فقط اونایی میان تو دیلی جدیدم که واقعا اینجا رو دوست دارن و اینجا رو چک میکنن. تا یک هفته هم میذارم بمونه.
یا خدا یهو دیدم یکی دیگه به اعضای چنل اضافه شده و یکی از پروفاش عکس آنهههههههههههههههست
وییییییییییییییییییییبیییبعپکهیسرپجخغقسژردومعیظومیتزپخهودیمایمذ
هدایت شده از چای و ایوون
برایت آن طلوع بعد از نماز صبح را میخواهم.برایت خنکی حرم و خلوتی بین الحرمین به هنگام قرائت دعای ندبه روز جمعه آرزو میکنم.. باشد که پای بر صحن بینالحرمینِ ارباب بگذاری اربعینِامسال. آمین.
افکار آنهیکاملا معمولی و دوستان
• افکارِ آنه •
برایت آن طلوع بعد از نماز صبح را میخواهم.برایت خنکی حرم و خلوتی بین الحرمین به هنگام قرائت دعای ندب
بگم تو گلوم بغض نشست باور میکنی؟
بگم من تا به حال یک بار هم نتونستم عطر ضریح ارباب رو در آغوش بگیرم باور میکنی؟
ای کاش
دعای ندبه روز جمعه
نگاه به طلوع خورشید بعد از نماز صبح
جاسمین ، ان شاء الله بتونی. همین.
آمین.
هدایت شده از فردایروزنبودنم.
انگشتای ظریف اندوه دور حنجرهم گره خوردن؛ دستت رو مشت کن، نفسم رو ببُر.