هدایت شده از It's not okay but okay
دریا دیگه زیبا ترین جای دنیا نیست وقتی اون جوون های سفید پوش ازش زنده بیرون نیومدن .
• افکارِ آنه •
تازه شروع کردم به خوندن کتاب غم نامه! تا اینجا که جالب بوده.
و تازه الان تمومش کردم...
• افکارِ آنه •
و تازه الان تمومش کردم...
راستش توضیحی ندارم که در موردش بدم.
فقط در همین حد که از اسمش مشخصه دیگه،غم نامه!
در کل اگه به خوندن زندگیِ اهل بیت علاقه دارید، پیشنهاد میدم که بخونید.
(باید علاقه داشته باشید،مگه دست خودتونه؟)
البته اینم اضافه کنم که نویسنده، کاملِ کامل مقتل رو ننوشته! خیلی خلاصه هم ننوشته. در کل مابین اینها رو گرفته و یک چیزِ چیزی رو نوشته(نمیدونم چطور بگم:)))