eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
26 دنبال‌کننده
232 عکس
25 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/Autonomie/1447 آفرین دختر گل🙏🏻✨ دیگه انقدر شکست نفسی نکن باشه؟👈🏻👉🏻 #ف ~ شکست نفسی چیه ، راست میگم دیگه. بلد نیستم دوست هام و نگه دارم... از الان می‌ترسم شما رو هم از دست بدم...( البته اگه شما من رو دوست خودتون بدونید)
https://eitaa.com/Autonomie/1448 میدونی مشکل منم همینه... نمیتونم دوست هامو نگه دارم و باورت میشه تنها دوستی که باهاش حرف میزنم فقط تویی؟ من واقعا از آشنا شدن باهات خوشحالم✨ و امیدوارم تا آخر عمرم باهم دوست بمونیم #ف ~ امیدوارم‌♡
https://eitaa.com/Autonomie/1450 اکلیل سراسر وجودم را فرا گرفت✨😭 #ف ~ 😭❤️‍🩹
•‌ افکارِ آنه •
میگم ، به نظر شما ، من چجور آدمی هستم..؟
میشه قبل از اینکه بخوام برم ، این سوالم رو جواب بدید؟🙏🏽❤️‍🩹
هدایت شده از چای و ایوون
•‌ افکارِ آنه •
این عکس خیلی قشنگه. خیلی جالبه. دقت کردین؟ بالای سر بانو زینب ماه هست؛ ولی عکس ماه ، به طور معمول تو آب نیافتاده..! عکس ماه ، صورت یَل ِ ام‌البنین ِ...
اینترنت من خیلی ضعیفه
هدایت شده از •‌ افکارِ آنه •
می‌خوام ببینم کی ارسال میشه؛ الآن ساعت ، ۲۱:۵۷ دقیقه است.
https://eitaa.com/Autonomie/1068 تو؟ سوال سختی نیست برایت که بپرسی ولی برای ما پاسخ سخت است... تو شاید فرشته ایی باشی در اعماق خیالات در انتظاری که شاید به او فکر کنند... شاید پری باشی در میان امواج دریا که آواز دریا مینوازد... شاید هم دختری ساده غرق در کتاب ها و افکار و نوشته هایت باشی... اما تو هرچه باشی باز هم دوست من خواهی بود... یکی از بهترین هم دم هایم... یا شنونده درد هایم... #ف ~ اول داشتم باور میکردم... و آره. بعضی قسمت هاشو قبول دارم؛ مثل اونی که گفتی: در انتظاری که شاید به او فکر کنند. دختری ساده؛ غرق در افکار. و قسمت های آخرش. ممنون.
tthe clown ~ جواب های زیادی به ذهنم رسید. مثل: °ممنون. °درسته. °خودمم قبول دارم. °فکر کردی اگه به انگلیسی بنویسی معنی‌ای که داره متفاوت میشه؟ °همه همین و بهم میگن. °بهترین جواب. ولی خب ، ترجیح دادم همه رو بگم. مرسی♡