https://eitaa.com/Autonomie/1487
یه تنه نت منو به فنا داده😂
ولی اگه تونستی یه هفته بیا یه دوری بزن بعد خوشت✨
(من خیلی میرم متاسفانه شایدم خوشبختانه نمیدونم*)
#ف
~
آره منم مطمئنم که همین بلا سرم میاد💔
شاید بعداً نصب کنم.
راستی ، برای دانلود عکس یا فیلم ، به برنامه دیگه ای نیاز نداره؟
https://eitaa.com/Autonomie/1488
منم کشیدم🙏🏻
چهار ساله کشیدم✨🥺😂
#ف
~
آه... شرلوک..
https://eitaa.com/Autonomie/1489
باید بگم که متاسفانه نیاز داره یه برنامه بغلش نصب کنی هرچی خوشت اومد اونجوری دانلود کنی🫤
سر تبلیغاتش میمیری انقدر زیاده(خود پینترست تبلیغات میان برنامه و اینا نداره خداروشکر)
#ف
~
چه برنامه ای؟
بعد برای عکس ها ، نمیشه عکس از صفحه گرفت؟
https://eitaa.com/Autonomie/1490
اخ دست رو دلم نزار که خون💔
چه کنیم دیگه
#ف
~
هعی...
هنوز با خودم میگم چرا ۱۲۰۰ صفحه رو تو کمتر از یک هفته خوندم💔
هدایت شده از چای و ایوون
هیئت هایی که دهه دوم و سوم محرم هم مجلس عزا برگزار میکنن همیشه یه جای خاص برام میمونن
https://eitaa.com/Autonomie/1491
چرا اسکرین میشه گرفت فقط اگه حوصله ادیت و ویرایش داری کاربردیه🙏🏻
مثلا پروفایل سومی منو نگاه کنی آثارش قشنگ معلومه(اون بغلای عکس*)
#ف
~
آهان. باز حداقل خوبه میشه اسکرین گرفت.
من چیزی ندیدم. اگه خیلی واضح باشه و من ندیدم ، شاید کورم.
https://eitaa.com/Autonomie/1492
متاسفانه تو این دردم مشترکیم
و چون زود تمومش کردیم باید تا کتاب بعدی غصه بخوریم اونم اگه شانس بیاریم بعدیه خوب باشه که اینو بشوره ببره
#ف
~
دقیقا دقیقا.
تازههه من هنوز کلی کتاب دارم که نخوندم و نصفه نیمه ولشون کردم..
و البته این سه گانه عزیز ، کمی من رو از ریدینگ اسلامپ در آورد.