eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
26 دنبال‌کننده
222 عکس
24 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
داشتم توی یه کانالی می‌گشتم که دیدم یه تبلیغی گذاشته با این مضمون که: همیشه اخبار ِ جنگ تو عراق رو می‌شنیدم ولی هیچ وقت فکر نمی‌کردم که یه روز ما هم... من(....)ام یه مادری با شش تا بچه که تو این بلبشو ها یکی از بچه هاشو از دست داده...💔
•‌ افکارِ آنه •
داشتم توی یه کانالی می‌گشتم که دیدم یه تبلیغی گذاشته با این مضمون که: همیشه اخبار ِ جنگ تو عراق رو م
حالا ادامه‌ش اینه: اگه میخوای بدونی من چطوری این همه بچه دارم و از اینا نگهداری میکنم یه سر به کانالم بزن!
یعنی تو توی جنگ یکی از بچه ها تو از دست دادی(یا حالا هرچی) بعد لینک کانالتو می‌زاری که ما ببینیم چطور از ۶ تا بچه نگهداری میکنی؟؟
•‌ افکارِ آنه •
یعنی تو توی جنگ یکی از بچه ها تو از دست دادی(یا حالا هرچی) بعد لینک کانالتو می‌زاری که ما ببینیم چطو
مردم و چی فرض کردین شما؟؟ بازی نکنید با روح و روان مردمی که براشون روح و روان نمونده.
هدایت شده از "زایش‌افکار"
ثرباز نظام تو کدوم سنگره
حوصله ام سر رفته نمیتونم کتابم و تموم کنم مدام تو گوشی ول میچرخم عصبی ام از اینکه کتابم رو نمیخونم نمی‌دونم چیکار کنم
هدایت شده از موسیقی
مهدی رسولیenc_17235776154883540103049.mp3
زمان: حجم: 4.3M
گرچه باور نمیکنم اما منم و کربلا خدا را شکر مردم آقای مهربانم باز راه داده مرا خدا را شکر حالا منم و چشم ترم و باران اباعبدالله حالا منم و کوه غمم و درمانه اباعبدالله ای به قربان اباعبدالله کربلایی و مبتلا داری شهر عشقی برو بیا داری بر سر قدس و کعبه جا داری با دو گنبد طلا خدا را شکر حالا منم و چشم ترم و باران اباعبدالله حالا منم و کوه غمم و درمانه اباعبدالله ای به قربان اباعبدالله اینکه دل بی قرار عباس است کار دل نیست کار عباس است هر که پروردگار عباس است اوست تنها خدا خدا را شکر درد ما چیست عاشقی مستی ای که درمان دردها هستی این که لطفت نکرده تا حالا درد ما را دوا خدا را شکر حالا منم و چشم ترم و باران اباعبدالله حالا منم و کوه غمم و درمانه اباعبدالله ای به قربان اباعبدالله
یه دفعه تو بچگی تلویزیون رو روشن کردیم و زدیم برنامه کودک... و نمیدونستیم که اون آخرین باریه که برنامه کودک میبینیم:/