• افکارِ آنه •
این از بقیه بهتر بود به نظرم:/
اینکه توی یک کشور غیر اسلامی اینطور حجاب گرفتن،اونم توی تجمعاتی که در حمایت از ایرانه،به نظرم خیلی قشنگ و شجاعانه است.
از طرفی به نظرم اون دختره خیلی شبیه منه چون منم همیشهی خدا ماسک میزنم اونم از نوع مشکی🤣🤣
هدایت شده از ستاد مبارزه با بیکارا
بیمارستان هیچ وقت جای خوبی نیست.
ولی بین نبودن و بودن در بیمارستان من دومی رو انتخاب میکنم.
اینکه از پشت پنجره نگاه کنی.ولی یکی باشه که نگاش کنی،بهتر از اینه که کلا کسی نباشه.
• افکارِ آنه •
بیمارستان هیچ وقت جای خوبی نیست. ولی بین نبودن و بودن در بیمارستان من دومی رو انتخاب میکنم. اینکه
مال من حتی به بیمارستان هم نرسید...
• افکارِ آنه •
مال من حتی به بیمارستان هم نرسید...
باور میکنید اون موقع هم که این خبر رو شنیدم از شدت شوک میخندیدم؟؟؟
هدایت شده از 焚
شما نمیدونید من همیشه در چه حد از خودم خشمگینم که توانایی حرف زدن ندارم. چقدر آرزو میکنم که کاش دو کلوم حرف با آدما میتونستم بزنم.. با آدمای موردعلاقم. خیلی دلم میخواد با بابا حرف بزنم، یا به مامان بگم من واقعا درکش میکنم؛ یا کنار بابابزرگ بشینم و بگم واسم بیشتر از خاطراتش بگه.. بهش بگم که من وقتی وسط مهمونی داری حرف میزنی و نصفه ول میکنی و معمولا بقیه وسط حرفت میپرن منتظر میمونم تو ادامه بدی.. کاش میدونستن چقدر دوستشون دارم. ولی متاسفانه من لالم و نمیتونم احساساتمو بروز بدم و همیشه باعث میشم بقیه فکر کنن ازشون خوشم نمیاد. احتمالا فقط وقتی طرف بمیره و به صورت روح بتونه افکار منو ببینه تازه میفهمه چقدر با تمام وجود محبتشو تو قلبم نگه داشته بودم
درد داره. خیلی درد داره.
حسرت درد داره. پشیمونی درد داره. غم!غم درد داره؛ خیلیم درد داره. درد داره درد داره درد داره.
قلبم درد داره...
نگرانم. برای خیلی چیزا ، برای خیلی کسا...
حسرت خیلی چیزا به دلم مونده ، حسرت خیلی کسا به دلم مونده...
پشیمونم برای خیلی کارایی که کردم.
پشیمونم برای خیلی کارایی که نکردم.
• افکارِ آنه •
درد داره. خیلی درد داره. حسرت درد داره. پشیمونی درد داره. غم!غم درد داره؛ خیلیم درد داره. درد داره
دارم خودمو گول میزنم.
میدونم ، ولی بازم میکنم.