• افکارِ آنه •
چرا ؟ چرا شبا اینطوریه؟
بهترین ایده مال شب هاست و بهترین گند زدنا هم مال شب هاست.
• افکارِ آنه •
بهترین ایده مال شب هاست و بهترین گند زدنا هم مال شب هاست.
بهترین تصمیم ها مال شب هاست
و بدترین تصمیم ها هم مال شب هاست
• افکارِ آنه •
بهترین تصمیم ها مال شب هاست و بدترین تصمیم ها هم مال شب هاست
بهترین خواب ها مال شب هاست
و بدترین خواب ها هم مال شب هاست
• افکارِ آنه •
بهترین خواب ها مال شب هاست و بدترین خواب ها هم مال شب هاست
خیلی از آدما شب ها به دنیا میان و خیلی از آدما هم شب ها میمیرن...
دلم برای داداشم تنگ شده...
چند روز قبل از اینکه بره ، داشتم باهاش دعوا میکردم که چرا کتابم رو پاره کرده..
ولی الان...
فقط منم که اگه مامانم صد جور فوش بده صد بار سرم داد بزنه هیچیم نمیشه ولی اگه یه دفعه پدرم سرم داد بزنه شُر شُر اشک میریزم؟
برادرم نوجوون که بود میگفت که میخواد چهار تا زن بگیره که اسم هر چهار تاشون هم ستاره باشه بعد بشینه جنگ ستارگان ببینه:/