من دوستت نداشتم؟ من که به خاطر تو موهام رو از ته تراشیدم! فقط برای اینکه تو ناراحت نشی از اینکه مجبور شدی به خاطر اون مریضی لعنتی موهات رو بتراشی.....
هدایت شده از اتحادیهی دلقکهای ورشکسته (~‾▿‾)~
دلقک هم با خودش فکر کرد و یهو تلخک شد.