eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
26 دنبال‌کننده
235 عکس
25 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خورشیدگردون
اون روزی که فرق مذاکره و صلح و آتش بس رو بفهمیم دنیا باغستون می‌شه.
هدایت شده از خورشیدگردون
هر موقع حس کردی ناکافی هستی و صرفا اکسيژن هدر می‌دی و کربن دی اکسید تولید می‌کنی و کسی جدیت نمی‌گیره یاد شاهزاده بیافت و امیدوارشو به خودت.
هدایت شده از مِشکالیس
• به یاد کودکان میناب، رایگان شد!
شعار جدید: سپاهی ِ نقطه زن ما پشتِتیم خوب بزن!
هدایت شده از برگ زیتون🌿
ما امشب میخواستیم بعد ۴۰شب عزاداری کنیم. میخواستیم دور هم جمع بشیم هم رو تسلی بدیم. قرار نبود تن و بدنمون بلرزه برای مادران زایشگاه‌های لبنان. قرار نبود همرزمای شیعه لبنانیمون رو تسلی بدیم که به خدا رهاتون نکردیم شما جان مایید! قرار نبود صدای شیطان رو از حنجره‌ و توییت بعضی ریشوها بشنویم که لبنان به ما چه؟ ما نهایتا میتونیم محکوم کنیم... قرار نبود نگران این باشیم که شما باز یه گوشه یه تیکه گولِ امریکا دیدید بدو بدو میخواید برید بخوریدش. بعد ۴۰ روز معمولاً میرن دیدن داغدار، سیاه از تنش درمیارن. شما ما رو باز سیا‌ه‌پوشِ ۳۰۰عزیزِ هم‌ریشه‌ی‌ دور از وطنمون کردین... کاش دیگه شما به ظاهر انقلابیا از علی علیه‌السلام دم نزنید که اینقدر راحت پشت شیعه‌هاشو بخاطر شیطان بزرگ خالی می‌کنین و میگین به ما ربط ندارن...
هدایت شده از برگ زیتون🌿
اون روزی که با حزب‌الله عملیات مشترک می‌رفتیم به ما ربط داشت! حالا نداره! چرا؟ چون امریکا گفته اگر آتش‌بس میخواید حزب‌الله رو ول کنید! آآمریییکااااا گفته ها😍
هدایت شده از برگ زیتون🌿
میگین اگر آقا حمایت کرد چیکار میکنی؟ معلومه! خط بطلان میکشم رو تمام مواضع قبلیم و حمایت می‌کنم! مگه ولایت پذیری معنایی غیر این داره؟ ولایت پذیری این نیست نظر دیگه‌ای نداشته باشی! ولایت پذیری اینه اگر ایشون حمایت کرد، اطاعت کنی! ولی نه اینکه هیچ فکری نکنی، به مجموع رفتارها و گفتار امام قبلی رجوع نکنی و مثل سنگ بدون واکنش باشی! امام شهید ما میفرمودن تحلیل کنین ولو غلط باشه! تحلیلی که با اطمینان قلبی بهش رسیدم، چیزیه که میگم! و قطعاً نظر ولی فقیه و حکم ایشون به من ارجحیت داره.