شب بود ، علی بود ، چاه و زمزمه
لعنت به دنیایی که ربود زِ علی فاطمه
ظهر بود ، حسین بود ، علی اصغرش
لعنت به قاتل ِ گُل ِ پر پرش..
آه ، آه ، آه و صد بار ِ دیگر آه
آه بر این زمانهی سرد و سیاه..
رنج ، رنج ، رنج و باز هم رنج
گنجی ندارد این دنیا ، هست تمامش رنج
حتی اگر باشد ، گنجی در این دنیا
آن گنج باشد ، صبر ِ در برابر رنج!
نبند دل به این دنیا که تمامش رنج است
رنج است و رنج است و رنج است رنج است..
پُر ِشکنجه است دنیا ، پُر ِدرد است ، پُر ِ رنج
همه اش درد ، صبر ، امتحان وَ... رنج..
تکرار شد مدام؛ علی ، فاطمه ، درد و رنج
روضه بخوانم؟ روضه ای پر زِ تکرار رنج!
روضهام کوتاه است و پُر زمزمه!
چاه ، علی وَ رنج فراق فاطمه....
+ آنهی شعر دوست.
۱۴۰۴/۱۲/۱۹
۱۴۰۵/۱/۲۲
یه نوع دیگه از #چرندیات
• @Autonomie •
• افکارِ آنه •
این مذاکرات که نتیجهای نداره ولی قبر ایشون توی پاکستانه برین یه رفع حاجتی بکنید @fraame ☫رسانه
من اگه پاکستان بودم ، حتی اگر کلاهمم اونجا میفتاد سمت قبرش نمیرفتم:/
والا!
آدم از کنار کبریت رد میشه بوی دود میگیره بعد بخوای از کنار اونجا رد بشی..؟
دوست ندارم حتی بهش فکر کنم)؛