eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
25 دنبال‌کننده
235 عکس
25 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
نمی‌دونم پست تر و وقیح تر از اینا هم وجود داره یا نه؟! عوضی تر و کثیف تر از اینا هم وجود داره یا نه؟!
هدایت شده از شفق the Argon
خبر های لبنان را که می خوانم حس می کنم که شرف و غیرتم را به تاراج برده اند. هموطنانِ لبنانی من زیر موشک و پهپاد و بمب های فسفری که سلول به سلول را می سوزاند و از بین می برد چشم به من دوخته اند با نوزادانی در آغوششان که قنداقه هایشان به خون آغشته شده و من.... ومن هرچه فریاد می‌زنم کسی صدایم را نمی شنود. هر چه فریاد می‌زنم که "لانترک لبنان!" انگار همه خودشان را به نشنیدن زده اند. پرچم های حزب الله درون تجمعات نمی دانم چرا انگار نامرئی به نظر می رسند و نمی دانم چرا وقتی می بینم که دیگر گلویم بی‌رمغ شده و فقط برایشان سوگواری می کنم باز هم عده ای هستند که به اسم های من درآوردیِ خودشان، من را به سکوت وا دارند. نمی دانم شما چقدر در زمینه جنگ جهانی دوم مطالعه کرده اید اما من اکنون حس افسران ژاپنی که بعد از تسلیم ژاپن به روش سامورایی هاراگیری کردند را درک می کنم.حس می کنم که به من خیانت شده است. عده ای در جلساتی مشغول گفت و گو و در سرزمینی که درست است کمی فاصله دارد اما بخشی از کشور من است هموطنانم از من درخواست می کنند که رهایشان نکنم همانطور که آنها همیشه در کنار من ایستاده اند و من اکنون حس طوطی درون قفس را درک می کنم.
آمریکایی ها فکر میکنن اینکه باید برا عبور از تنگه هرمز، عوارض بدن، یه شکستِ مالیه! ولی شکست اصلی اون موقعیه که میخوان پرداخت کنن: سایت بالا نمیاد... وارد درگاه پرداخت نمیشه. پیامک رمز عبور و رمز دوم نمیاد... بعد میفهمن باید فیلترشکنو خاموش کنن که بره تو سایت! بعد از اتمام عملیات پرداخت، پول از حسابشون کسر میشه ولی مینویسه : تلاش شما ناموفق بود، دقایقی دیگر تلاش کنید. دقایقی بعد، میگه سقف کارت به کارت پر شده! بعد با یه کارت دیگه میریزن، پول برگشت میخوره. زنگ میزنن پشتیبانی... میگه نفر سی و چهارم در صف انتظار می باشید!👻 بعدم تایم اداری تموم میشه، باید صبر کنن تا فردا.😂😂🤣 ‌ 🌐 کانال رسمی هواداران استاد رائفی پور 𝙅𝙤𝙞𝙣↝‌ @raefipourfans
هدایت شده از کافه اتاق فکر☕️
امشب دلم انبار باروت است آتش‌فشان داغ بیروت است افتاده یک‌سو شاخه‌ی زیتون یک‌سو در آتش، ساقه‌ی توت است تور عروس شرق، گل‌دوزی با دانه‌های سرخ یاقوت است مانند قایق‌های سرگردان جاری به هرسو خیل تابوت است ای خطه‌ی زیبا! شکیبا باش چشمان عالم بر تو مبهوت است آینده‌ی لبنان و اسراییل چون قصه‌ی طالوت و جالوت است این زخم چرکین، رو به نابودی‌ است این غده‌ی بدخیم، فرتوت است طاقت بیاور باز هم لبنان! دیگر زمان محو طاغوت است (افشین علا)
•‌ افکارِ آنه •
یا بهتره بگم:
– سید علی جان! آنقَدر دلم برایت تنگ شده است که حتی قلبم هم درد میکند..
اشک های من مانند الماس بودند و او عاشق الماس..!
پیشی پیشی ملوس♥️
•‌ افکارِ آنه •
پیشی پیشی ملوس♥️
گربه سیاهه یه جوریه انگار داره عوق میزنه ، گربه زرده هم داره براش تاسف میخوره🤣
اینجا "تو رستم تهمتنی بزن که خوب میزنی" گذاشتن ، خواهرم جوگیر شد طوری پرچم رو تکون داد که محکم خورد به تیر برق 🤣