eitaa logo
•‌ افکارِ آنه •
25 دنبال‌کننده
238 عکس
26 ویدیو
2 فایل
سأصبر حتّی یعلم الصّبر أنّنی‌ صبرت علی شیء‌ أمرّمن الصّبر... •چرا هرچی بیشتر از واقعیت فرار میکنم بیشتر سراغم میاد؟ •هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کنم! •لطفا اگه وقت تون تلف میشه ، اینجا نمونین.. دوستان تو مجازی حق‌الناس زیاده حلال کنید💔❤️‍🩹
مشاهده در ایتا
دانلود
همانطور که می دانید سازمان مجاهدین خلق (منافقین) نیز با رضا پهلوی مخالف هستند اگر این فرد که بنده هویت او را نمی شناسم عضو این سازمان نباشد یک قهرمان ملی و شایسته تقدیر است حمله سُسی او به اعلی حضرت سس خرسی ؛ حکم حمله اتمی به قلب سلطنت طلبان را داشت. ✅ کانال شخصی علی‌اکبر رائفی‌پور در ایتا👇 🆔 @raefipour
•‌ افکارِ آنه •
همانطور که می دانید سازمان مجاهدین خلق (منافقین) نیز با رضا پهلوی مخالف هستند اگر این فرد که بنده هو
بیاید فرض رو بر این بزاریم که این شخص ، عضو سازمان مجاهدین خلق هستش؛ راستش رو بخوام بگم من واقعا انتظار نداشتم و ندارم که این سازمان وحشی ، با اون همه جنایت ، بخواد با سس به دشمنش حمله کنه..!
واقعا خیلی غیر قابل باور ِ واسم:/
•‌ افکارِ آنه •
واقعا خیلی غیر قابل باور ِ واسم:/
حالا من نمی‌دونم واقعا عضو سازمان هست یا نه ولی به نظرم اگه باشه و ثابت بشه خیلی ابهت اسم شون –زرشک!– از بین می‌ره...!
هدایت شده از غرب آسیا
📌سازمان ملل: مهمات منفجر نشده در غزه جان کودکان را تهدید می‌کند سازمان ملل متحد ضمن هشدار نسبت به خطر گسترده مهمات منفجر نشده در نوار غزه، اعلام کرد این تهدید جان غیرنظامیان به‌ویژه کودکان را در معرض خطر قرار داده و تلاش‌ها برای بازسازی را نیز برای مدتی طولانی با مانع جدی مواجه کرده است. https://eitaa.com/westanews
هر چه قدر که فروردین طولانیه ، اردیبهشت زود میگذره:/
محبوبم! کاش تو هم کمی شبیه غم بودی..! کاش تو هم مثل غم ، همیشه همراه من بودی. کاش وقتی شب ها زیر باران قدم میزدم ، به جای غم ، دست های تو را می‌گرفتم. کاش وقتی از رنج دنیا دل گرفته بودم ، تو جای غم در آغوشم می‌گرفتی و در آغوش تو می گریستم... و کاش تو بودی... تو بودی... تو بودی... و ای کاش که آن روز ، صاعقه ای بر سرم میزد و من به پیش تو نمی آمدم؛ ای کاش نمی‌آمدم و نمی شنیدم؛ ای کاش نمی شنیدم و بعد تو نمی‌رفتی؛ و ای کاش که تو نمی‌رفتی... آن روز باران می بارید و امروز هم باران می بارد... و شاید این شعر اشتباه است و باران با ترانه بر روی بام خانه نمی آید! شاید باران با صدای شکستن قلبی –که بی شباهت به صدای رعد نیست– بر روی گونه های شخصی خسته از دنیا ، خسته از عشق و زخم خورده عشق ، آرام آرام فرود می‌آید... و شاید این بار باران ، نه از ابری در آسمان ، که از ابر هایی در چشم عاشق ببارد؛ و شاید این بار باران ، نه از غم ، که از دردی جان فرسا ، در اعماق قلبی زخم خورده از عشق باشد... + آنه @Autonomie
هدایت شده از White Butterflies
سلام بر ایتاییون. ‌‌بنده قصد دارم برای ده‌هزارمین بار پیشکشی به شما بزرگواران تقدیم کنم . ‌‌چنانچه مایلید از این پیشکش کوچیک بهره‌مند بشید؛ طبق قرار همیشه اول این پیغام رو بازارسال کنید و ادرس های فرح‌بخشتون رو به -کبوتر‌های‌نامه‌رسون- بدید تا به دست من برسونن. بعد از بین این سه 'شاعر' عزیز یکی رو انتخاب کنید تا من یک باب یا چند بیت از شعرهاشون رو بهتون تقدیم کنم و بگم که شبیه چه سبک از نقاشی هستید. چنل ندارید؟ مشکلی نیست یک نقطه به این ادرس ' @la_mer ' ارسال کنید.(درصورت باز نشدن ناشناس بالا ادرس هاتون رو اینجا ارسال کنید.) -با تشکر از شما -White Butterflies!
•‌ افکارِ آنه •
محبوبم! کاش تو هم کمی شبیه غم بودی..! کاش تو هم مثل غم ، همیشه همراه من بودی. کاش وقتی شب ها زیر بار
دیگه زیر نوشته هام تاریخ نمیزنم. شاید چون ممکنه یه روزی ،دوباره این ها رو بخونم و حسی نسبت بهش پیدا کنم که انگار همون روز این رو نوشتم در حالی که ممکنه مال سال ها پیش بوده باشه..