فقط اون قسمتش که میگه:
صبر چگونه میکنی
بر این همه جفا علی
بغض چگونه میخوری
یاد بده به ما علی....
نمیدونم کی هستی،کجایی و کِی داری این پیام رو میخونی!
اما ازت میخوام هر کجا که هستی نزاری مدرسه میناب و شهادت رهبرمون فراموش بشه!!!
نزاری اونوریا هر طور که دوست دارن تاریخ رو بنویسن!!!
نزار جنایت هایی که کردن فراموش بشه!!!
نزار خون هم وطنانمون پایمال بشه با روایت غلط....
🍁 @Autonomie 🍁