نمیدونم کی هستی،کجایی و کِی داری این پیام رو میخونی!
اما ازت میخوام هر کجا که هستی نزاری مدرسه میناب و شهادت رهبرمون فراموش بشه!!!
نزاری اونوریا هر طور که دوست دارن تاریخ رو بنویسن!!!
نزار جنایت هایی که کردن فراموش بشه!!!
نزار خون هم وطنانمون پایمال بشه با روایت غلط....
🍁 @Autonomie 🍁
• افکارِ آنه •
بر دل تنگ چه غم های فراوان آید... 🍁 @Autonomie 🍁
فردا (یا بهتره بگم ظهر) ادامه شو براتون میزارم 🪷
درگوشی: تازه الان به اون قسمت های جذابش رسیده!
🍁 @Autonomie 🍁