• افکارِ آنه •
بر دل تنگ چه غم های فراوان آید... 🍁 @Autonomie 🍁
فردا (یا بهتره بگم ظهر) ادامه شو براتون میزارم 🪷
درگوشی: تازه الان به اون قسمت های جذابش رسیده!
🍁 @Autonomie 🍁
• افکارِ آنه •
بریم پابوسی آقا؟؟؟ 🍁 @Autonomie 🍁
مثلاً علامت پیروزیه✌🏽😂😂
🍁 @Autonomie 🍁