• افکارِ آنه •
وای وای وای ممنووووونم✨😍
عاشق وایب کتاب و نوشتن و پاییزش شدم✨✨✨
مرسی مرسی مرسی✨
من واقعا متاسفم که این چند روز یکم زیادی اینجا رو با تقدیمی ها و چرند و پرند هام شلوغ کردم:(
چند وقتیه که سرم شلوغ شده و نمیتونم فعالیت های قبلی و اصلیم رو (که اون ها هم چرندی بیش نیست) انجام بدم:(
• افکارِ آنه •
من واقعا متاسفم که این چند روز یکم زیادی اینجا رو با تقدیمی ها و چرند و پرند هام شلوغ کردم:( چند وقت
به بزرگی خودتون ببخشید ❤️🩹✨
هدایت شده از ستاد مبارزه با بیکارا
شاید عجیب باشه براتون ولی من واقعا داخل رستوران غذا خوردن و کافه چیزی تناول کردن رو نمیتونم🤣. خیلی راحت نیستم. خصوصا اینایی که کلا بازه و خیابون و این داستانا مشخصه. خوشم نمیاد بقیه موقع غذا خوردن نگام کنن،از طرفی عذاب وجدان دارم یکی ببینه دلش بخواد و نتونه تهیه کنه. پس همیشه جاهای پناه میرم یا یجوری میشینم که پشتم به بقیه باشه 🤣😭
• افکارِ آنه •
شاید عجیب باشه براتون ولی من واقعا داخل رستوران غذا خوردن و کافه چیزی تناول کردن رو نمیتونم🤣. خیلی ر
آه... یک لحظه حس کردم خودم این پیام رو نوشتم...