eitaa logo
برادرانه
212 دنبال‌کننده
24.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
320 فایل
حسین برادران پرسش سوالات دینی ومذهبی: @Hossein_baradaranh
مشاهده در ایتا
دانلود
چرا انقلاب کردیم 1⃣ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 اولین سرودی که در حضور امام خمینی (رحمت الله علیه)اجرا شد 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
29.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔆 چهار زن جوان دیگه داغدار شدن! ✍ بعد از اعدام چهار عضو تیم تروریستی عملیات بمب‌گذاری اصفهان، رویکرد و خط خبری مشابهی در برخی رسانه‌ها و اظهارنظرهای مجازی به چشم می‌خورد. در این ویدئو به بررسی این رویکرد می‌پردازیم. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
💠 مسئولان از خودشان شروع کنند كسانى كه در يك مقامى هستند، چه مقام‌هاى پايين و چه مقامهاى بالا، اگر بخواهند مملكت اصلاح بشود، اگر بخواهند اين كشور آرامش پيدا بكند، آنها بايد آرامش را از بالا شروع كنند؛ از پايين آرامش نمى‏شود حاصل بشود. بايد اشخاصى كه زمامدار امور هستند، هر نحو زمامدارى، بايد از آنجا آرامش را شروع كنند. آرامش آنها كشور را به آرامش مى‏كشد و اگر خداى نخواسته طغيان كنند، طغيان آنها كشور را به هلاكت مى‏كشاند. 📚صحیفه امام؛ جلد 14؛ صفحه ۲۹۳ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 دختر ۱۴ ساله خودکشی کرده! چرا؟ چون با هوش مصنوعی و با استفاده از عکس چهره‌اش، ازش عکس مستهجن درست کردند! اینقدر میگویند از خودتون عکس نگیرید اینور اونور نذارید.. برمیدارند سواستفاده میکنند.. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 سید حسن خمینی: سه نفر آمریکایی کشته شدند دنیا باید به عزا بنشیند؟ ✍ «سه نفر آمریکایی کشته شدند، که البته کشته شدن هیچکسی در دنیا مطلوب هیچکسی نیست، اما دنیا باید به عزا بنشیند! ۲۶ هزار نفر جلوی چشم دنیا پاره پاره شدند، بقیه سکوت می‌کنند و این روزگار ماست!» /جماران 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 این 21 ، تصویر و اسامی کشتی‌هایی ست که یمن مورد هدف قرار داده یا توقیف کرده است.... 👈 همه اینها در مسیر فلسطین بوده است. ✍ در صد روز گذشته یمن نزدیک به 4 هزار کشتی را جواز عبور و مرور داده اما از خجالت عده ای محدود که همچنان تصور میکرده اند از این مسیر می توانند به سمت فلسطین ببرند در بیاید..... 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 درآمدزایی مصر از مردم جنگ زده غزه ✍ یک موسسه امدادی : دولت مصر از هر کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه که وارد غزه می‌شود 5000 دلار دریافت می کند 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🌷 متولد افغانستان، ساکن مشهد و جز اولین کسانی بود که از ایران به همراه شهید ابوحامد فرمانده فاطمیون از حرم حضرت زینب دفاع می کرد. یک شب امام حسین علیه السلام را در خواب می بیند که به او می گوید فردا سرت را خواهند برید و مانند من شهید می‌شوی، اما نترس، هیچ دردی ندارد؛ همانگونه که بریدن سر من هیچ دردی نداشت! 🌺 منقلب می شود و از خواب می پرد. همان لحظه همه دوستانش را از خواب بیدار می‌کند و به آنها می‌گوید که من فردا شهید می‌شوم! فردا صبح وقتی یکی از نیروها در محاصره افتاده بود، رضا برای جان نجات جان او رفت و اسیر شد. صدایش را در بیسیم سراسری قرار می دهند و از او می‌خواهند که به حضرت علی و حضرت زینب فحاشی کند اما او امتناع می‌کند و می گوید جانم فدای حضرت رقیه ، جانم فدای حضرت علی و حضرت زینب سلام الله علیهم. 🌹 در همین حین چاقو را زیر گلویش قرار می دهند و در حالی که «یا علی یا علی» می گفت ذبح شد و به کاروان عاشورا پیوست‌. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 استفاده ابوحمزه ، سخنگوی سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی ، از بخشی از خطبه حضرت سلام الله علیها در مقابل یزید در سخنرانی خود ✍ «كِدْ كيدك،واسْعَ سعيك،وناصِبْ جُهدَك، فوالله لا تمحو ذِكْرَنا،ولا تُميت وحْيَنا 👈 هر چه نيرنگ دارى به كار بند و نهايت تلاشت را بكن و هر كوششى كه دارى به كار گير؛ امّا به خدا سوگند [با همه اين تلاش ها] ياد ما را [از خاطره ها] محو نخواهى كرد و [چراغ] وحى ما را خاموش نتوانى نمود» 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 اقتدار همایونی ✍️ شاهی که آمدن و رفتنش با اشاره آمریکا و انگلیس بود 🗣 ارتشبد طوفانیان در خاطراتش میگوید: سالیوان سفیر آمریکا و ژنرال هایزر نزد شاه رفتند و بعد از اینکه آنها بیرون آمدند، پیش شاه رفتم، پرسیدم چه شد؟ 🤴🏻شاه گفت:اینها به ما تکلیف کرده اند که از کشور برویم، گفتم برای چه؟ شاه گفت:ما که به انگلیس و آمریکا بد نکرده بودیم، چرا اینها این کار را با من کردند! 📚منبع: کتاب پروژه تاریخ شفاهی ایران در دانشگاه هاروارد/به کوشش حبیب لاجوردی/جلد13/صص610_611 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است. 📡 @GhararGahShayeat
🇮🇷 ☫ 🏆 🔆 درمان آرتروز با لوسیون ایران ساخت 🦵 متخصصان ایرانی در یک شرکت دانش‌بنیان دارویی موفق شدند لوسیونی برای درمان سندروم مچ دست (تونل کارپال) تولید کند. همچنین این پماد برای درمان انواع درد آرتروز و دردهای مفاصل در نواحی گردن، زانو، ستون مهره‌ها و درد مفاصل و تاندون‌ها که ناشی از عصب سیاتیک و گرفتگی‌های عضلانی- مفصلی در نقاط مختلف بدن است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
✅پيامبر خدا صلى الله عليه و آله مَن قالَ ; «لا إله إلاّ اللّه ُ» لَم تَضُرَّهُ مَعها خَطيئةٌ ، كَما لَو أشْرَكَ باللّه ِ لَم تَنْفَعْهُ مَعهُ حَسَنةٌ . هر كه بگويد; «لا إله إلاّ اللّه » هيچ گناهى به او آسيب نمى رساند، همچنان كه اگر به خدا شرك ورزد، هيچ كردار نيكى او را سود نمى بخشد.; كنز العمّال : 209 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍀صلوات برای تعجیل درفرج امام زمان‌ فراموش نشه🍀 📚 تعلق خمس به اموال و درآمد افراد مجرد ❓️حکم شرعی خمس برای فردی که شاغل و مجرد است، چیست؟ ✅️ مجردی که نان خور پدرش است و در خانه پدرى زندگى مى کند، اگر درآمدی داشته باشد، باید خمس بدهد؟ 🎙 حجت الاسلام و المسلمین 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 👥💬🗣 رسانه باشید و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 یک کلاه رفت سرم...در حالی که هم اصفهانیم، هم عمامه داشتم، هم دانشمندم. ✍ بسیار مهم حتما ببینید که هوش مصنوعی چه بلایی سر دانشمند آورده. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 🔹 اسلحه ایمان ➕ هر هفته یک از امام خمینی(رحمت الله علیه) به اشتراک بگذارید... 📥 دریافت سایر کیفیت ها👇 http://emam.com/posts/view/28965@EMAM_COM
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آره مردم بی دین شدن 👈 نماز جماعت هواداران تیم ملی ایران، قبل از آغاز بازی با تیم ملی سوریه، بیرون ورزشگاه دوحه قطر 🌏 👇 🆔 @takhribchi110
✅پيامبر خدا صلى الله عليه و آله  المُسلمُ أخُو المُسلِم ، لا يَظلِمُهُ و لا يَشتُمُهُ .;  مسلمان ، برادر مسلمان است . به او ستم نمى كند و ناسزايش نمى گويد .; كنز العمّال : 745 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅پيامبر صلي الله عليه و آله: لَيَنْتَهِيَنَّ اَقْوامٌ مِنْ وَدَعِهِمُ الْجُمُعاتِ، اَوْ لَيُخْتَمَنَّ عَلى قُلوبِهِم ثُمَّ لَيَكونَنَّ مِنَ الْغافِلينَ؛ عده اى كه نماز جمعه را ترك كرده اند، يا از اين كار خود دست بردارند و يا بر دل هايشان مُهر زده مى شود و آن گاه از غافلان خواهند بود. وسائل الشيعه، ج 5، ص 6، ح 27.
🔆 توئیت خبرنگار بی بی سی درباره وضعیت اسفباربی‌خانمان‌ها و کارتن خوابهای لندن ⁉️ مگه تو انگلیس هم فقیر و بی‌خانمان و کارتن خواب داریم؟ اونم نزدیک به ۵۰۰۰ نفر؟؟؟ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 گاردین: ایران هشدار داده خاکش مورد هدف قرار بگیرد مستقیم منافع آمریکا را در منطقه خواهد زد و وارد درگیری میشود ✍ آمریکا از طرفی میخواهد نسبت به کشته و زخمی شدن 43 نظامی خود بی تفاوت نباشد. از طرفی میداند هر حماقتی هزینه ای دردآور خواهد داشت. 🗽 ایالات متحده این روزها اَره ترین شرایط را پشت سر میگذارد. در این میان نوع پاسخ ایران در بلند مدت بر روی ادراک ها اثر خواهد داشت... 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🗳 کسانی که برای انتخابات خود را نامزد می‌کنند، بدانند که انتخابات یک وسیله‌ای است برای بالابردن توان کشور، برای آبرومندکردن ملت؛ انتخابات فقط ابزاری برای نیست. ✍ اگر بناست این انتخابات برای اقتدار ملت ایران باشد، پس نامزدها بایستی به این اهمیت بدهند و این(پرهیز از قدرت‌طلبی) را در ، در و در رعایت کنند. امام خامنه‌ای(روحی فداه) 🗓١٣٨٨/١/١ 1⃣ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
💠 مردم را در صحنه نگه داريد آن چيزى كه براى همه ما لازم است، اين است كه ما در فكر اين باشيم كه مردم را در صحنه نگاه داريم، و اين يك سرش بسته به دولت است و رئيس جمهور است و مجلس، يك سرش هم مربوط به خود مردم. اگر اين طرف را شما نگه داريد، ما از ملتمان مطمئن هستيم كه به حسب غالب و اكثريت، آن طرف را حفظ مى‏كنند. 📚صحيفه امام، جلد ۱۹، صفحه ۴۰۷ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.