eitaa logo
برادرانه
212 دنبال‌کننده
25.2هزار عکس
10.3هزار ویدیو
320 فایل
حسین برادران پرسش سوالات دینی ومذهبی: @Hossein_baradaranh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔆 توهین سخیف مجری صدا و سیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است/ اصولگرایی لقمه‌اش … 👈رهبر انقلاب : "دو جناح (اصلاح طلبی و اصولگرایی) برای این کشور مثل دو بالند، که کشور با این دو بال می‌تواند پرواز کند 🌐https://farsi.khamenei.ir/keyword-content?id=997 ✍ پ. ن: اگر تهمت حرام‌زادگی منتج به عمل زنا شود طبق قواعد فقه باید تهمت زننده شلاق بخورد. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 تعلیق روابط تجاری ترکیه و اسرائیل ✍ ترکیه یکی از معدود کشورهای مسلمانی است که از سال ۱۹۴۹ یعنی ۷۴ سال پیش رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت. در دوران ریاست‌جمهوری رجب طیب اردوغان، تنش‌ها بین آنکارا و تل‌آویو کاهش یافت اما حال ورق برگشته است. 🔹آنکارا شامگاه پنجشنبه گذشته اعلام کرد که تمام روابط تجاری‌اش با اسرائیل را تا زمانی که «کمک‌های بشردوستانه کافی و بدون وقفه به غزه برسد» متوقف کرده است. 🔹بر اساس آمار سازمان ملل، ترکیه در سال گذشته میلادی ۵.۴ میلیارد دلار صادرات به اسرائیل و ۱.۶۴ میلیارد دلار واردات داشته است. 🔹وزارت بازرگانی این کشور ۹ آوریل نیز محدودیت‌های صادراتی در 54 گروه محصول از جمله سیمان و سوخت جت علیه اسرائیل اعمال کرد. 🔹یک روز پیش از اعلام این تصمیم، وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که این کشور به پرونده نسل‌کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل در دیوان بین‌المللی دادگستری خواهد پیوست. 🌐https://NourNews.ir/Fa/News/171997 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 شکستن پنجره توسط دانشجویان، از نظر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا مصداق تروریسم محسوب می‌شود. ⁉️ جذاب نیست؟ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
💠 اسلام و مذهب مقدس جعفری سدی در برابر اجانب شرق وغرب اسلام و مذهب سدی است در مقابل اجانب و عمال دست نشانده آنها، چه راستی و چه چپی، و روحانیت که حافظ آن است سدی است که با وجود آن، اجانب نمیتوانند به نحوی که دلخواه آنها است،با کشور های اسلامی و خصوص با کشور ایران رفتار کنند، لهذا قرن ها است که با نیرنگ های مختلف برای شکستن این سد نقشه می کشند ،گاهی از راه مسلط کردن عمال خبیث خود بر کشورهای اسلامی و گاهی از راه ایجاد مذاهب باطله و ترویج بابیت و بهائیت و وهابیت و گاهی از طریق احزاب انحرافی. 📚صحیفه نور، جلد، ١،صفحه ٢٢٨ ▪️به مناسبت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام▪️ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 نظر آیت‌الله درباره گشت ارشاد را از خود ایشان بشنوید ✍ در روزهای گذشته عبارتی تقطیع شده از علامه جوادی آملی در فضای مجازی پخش شده که طبق آن ادعا می‌شود ایشان با و حجاب اجباری مخالف است!! 🔹 اگر آیت‌الله جوادی گفته‌اند که زور و سر نیزه را برای حل مشکل حجاب کافی نیست، سخن درستی است و همه قبول دارند، اما شبهه افکنان چنین القاء می‌کنند که اصلاً نیازی به زور و اجبار نیست! 🔹 تفکر درست و میانه آن است که هر دستگاهی وظیفه خاصی دارد، دستگاههای فرهنگی باید حجاب و فواید آن را تبیین کنند، دستگاه‌های صنعتی و اقتصادی دسترسی ارزان و آسان مردم به ملزومات حجاب را فراهم کنند، دستگاههای امنیتی و نظارتی با عوامل ترویج بی حیایی برخورد کنند و نهایتاً دستگاه انتظامی کشور هم با هنجارشکنان برخورد کند. (با هنجار شکن غافل به نوعی و هنجارشکن مزدور به نحوی دیگر) 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
✅الإمامُ الصّادقُ عليه السلام لَن يَهلِكَ امرُؤٌ عن مَشورَةٍ . آدمى هيچ گاه از مشورت كردن هلاك نمى شود .; المحاسن : 2/436/2512 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 مرد جرات نمیکنه بره تو محیط ورزشگاه‌ها، اون وقت چطوری یه سری از خانم‌ها میروند. ✍ پ. ن: مگه نمیگفتن اگه خانمها رو به ورزشگاه راه بدن دیگه کسی فحش نمیده؟! پس چی شد؟! هم خلاف نظر رهبر انقلاب و مراجع عمل کردید هم جو ورزشگاه درست نشد!! ببخشید چون اینکار هم از دستاوردهای آقای رئیسی است، پس دفاع کنید و انتقاد ممنوع 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🌹 شش روز بعد از شروع جنـگ بشهادت رسید. خوابـش رو دیـدم. بغلـش کـردم و گفـتـم: «ســراغ مـا رو نمی گیـری؟!» چیـزی نگفـت. گفتم:«تا نگی اون دنیا چه خبره رهات نمی کنم!» 🌷 گفت: « فقـط یـه مطلـب میگـم؛ ما شهـدا شبـهای جمـعه، همـگی میریم خـدمت آقـا سیـدالشـهـدا » 📚 خـط عاشـقی/ حسین کـاجی فـرمانده عملیات سپـاه همـدان "صلـواتی هـدیه کنیـم به ارواح مطـهر شهــدا" 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
⁉️ جدی میفرمایید؟! ✍ چطوره به جای گرفتن پروژه تخریب کشور ایران، یه نگاه به آمار کشور خودت بندازی! 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 اگه ۲۰ سال پیش میگفتن یه روزی غربی‌ها به کشورهای دنیا میگن از ایران سلاح نخرید، باور میکردی؟ ✍ اگه میگفتن ایران، ملوانان آمریکا رو دستگیر میکنه... پایگاه آمریکا و اسرائیلو میزنه و کشتی‌هاشونو، توقیف میکنه، باور میکردی؟ 🟡 اگه ۲۰ سال پیش بهت میگفتن ۳-۴تا کشور اتمی دنیا به صف میشن تا حملات ایرانو دفع کنن، باور میکردی؟ 🟡 اگه میگفتن ایران از مرحله قدرت منطقه‌ای عبور میکنه و جهانی میشه... اگه میگفتن روی معادلات جهانی و تحولات فرامنطقه‌ای تاثیر میذاره، چی؟ 🟡 اگه ۲۰ سال پیش میگفتن، روزی اسم ایران رو به عنوان تهدیدکننده سلطه غرب، به میون میارن، با‌ور میکردی؟ 🟡 اگه میگفتن روزی ایران از سوی غرب متهم به تامین سلاح روسیه میشه، باور میکردی؟ 🟡 اگه میگفتن ایران، عامل شکست‌ سیاست‌های غرب در منطقه و تهدید اصلی رژیم صهیونیستی و حامی اصلی شبکه گسترده مقاومت در سراسر منطقه است، باور میکردی؟ 🟡 اگه میگفتن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، به سراسر جهان گسیل میشه، باور میکردی؟ 🟡 اگه میگفتن عشق به مکتب خمینی، خامنه‌ای و سلیمانی مرزها رو درمی‌نورده و در شرق و غرب عالم، پرچم‌های مقاومت برافراشته میشه، باور میکردی؟ 👈 خب حالا ۲۰ سال دیگه رو تصور کن چی میشه! 🌐 @cheraghe_zardd 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🟡 چرا هر روز، روز قدس شده؟! ⚫️🟡⚫️ @cheraghe_zardd
🟡 این مدت، اینقدر که تو آمریکا و اروپا، بسیجی و چفیه‌ای دیدم، تو قم و تهران ندیدم! ⚫️🟡⚫️ @cheraghe_zardd
🇮🇷 ☫ 🏆 🔆 ماهواره‌هایی که ایران به فضا پرتاب کرده 🛰 ماهواره سینا ۱ ؛ مخابراتی و تصویربرداری 🛰 ماهواره امید ؛ بهمن ۱۳۸۷ ؛ مخابراتی 🛰 ماهواره رصد ؛ اولین ماهواره تصویربرداری ایران 🛰 ماهواره نوید ؛ تصویربرداری 🛰 ماهواره فجر ؛ انتقال مداری 🛰 ماهواره طلوع ۱ ؛ تصویربرداری 🛰 ماهواره پیام ؛ سنجشی 🛰 ماهواره دوستی 🛰 ماهواره ظفر ۱ ؛ سنجش از دور 🛰 ماهواره نور ۱ ؛ اردیبهشت ۱۳۹۹ ؛ سنجشی و شناسایی 🛰 ماهواره نور ۲ ؛ اسفند ۱۴۰۰ ؛ سنجشی و شناسایی 🛰 ماهواره خیام ؛ سنجش از دور 🛰 ماهواره نور۳ ؛ مهر ۱۴۰۲ ؛ سنجشی و شناسایی 🌐khabaronline.ir/xkCNY 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
📚 وضو با وجود مانع 💠 سؤال: اگر خانمی از لاکِ ناخن استفاده کند که پاک کردن آن برای وضو و غسل مشکل است؛ آیا می تواند وضو و غسل جبیره ای انجام دهد یا تیمم کند؟ ✅ جواب: در اعضای وضو یا غسل نباید عمداً و بدون ضرورت مانعی ایجاد کرد و اگر چنین کند و مانع را برطرف نکند، گناه کرده است و باید علاوه بر وضو یا غسل جبیره‌، تیمّم نیز انجام دهد و بعد از برداشتن مانع بنا بر احتیاط واجب، قضای نمازها را نیز بخواند. در ضمن آنچه عرفاً زینت محسوب می‌شود باید از نامحرم پوشانده شود. 📚 منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺 👥💬🗣 رسانه باشید و این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
🔆 به گزارش تایم، پلیس در دانشگاه کلمبیا تیراندازی با سلاح گرم(گلوله جنگی) داشته است ✍ این تیراندازی زمانی رخ داد که افسران پلیس به تالار همیلتون، جایی که معترضان طرفدار فلسطین برای بیش از ۲۰ ساعت در پناه گرفته بودند حمله کردند. 🔸پلیس گفته بود معترضان داخل تالار هیچ مقاومت قابل توجهی نشان ندادند و در آنجا بیش از ۱۰۰ نفر دستگیر شدند. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🔆 ارتباط ساختگی ✍ دروغ‌های مبتنی بر هسته حقیقت، بسیار باورپذیرتر هستند و در اغلب موارد هم بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند. در عصر ارتباطات و شبکه، انتشار اطلاعات به این شیوه نوعی سلاح به حساب می‌آید. 🔹«ارتباط ساختگی» (False connection) یکی از مدل‌های اغتشاش اطلاعاتی است که از آنها برای ضربه زدن به فرد، گروه و یا یک کشور استفاده می‌شود. در این شیوه، متن و محتوای خبر با تیتر منطبق نیست. 🔹متخصصان پروپاگاندا در اغوا کردن دیگران با استفاده از تیتر‌ها و عناوین تسلط دارند. 🔹برخی مخاطبان هم فقط به خواندن تیتر اکتفا کرده و کل مطلب را نمی‌خوانند؛ این افراد پس از خواندن تیتر تحت تاثیر تیتر قرار گرفته و بدون راستی‌آزمایی، مطلب را به اشتراک می‌گذارند. 🔹 یکی از مدل‌های ارتباط ساختگی، استفاده از تصاویر مربوط به رویدادی دیگر است که ارتباطی با عنوان یا تیتر مطلب ندارد. 🔷نمونه: اخیرا تصویر نشان داده شده به عنوان کودکان آواره در سیل سیستان و بلوچستان ترند شد در حالی که تصویر مربوط به کودکان فلسطینی 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
✍ - یهودیان کنترل رسانه‌ها را در دست دارند. ✍‏ - دولت اسرائیل درباره‌ی هولوکاست اغراق می‌کند. ✍‏ - وفاداری یهودیان در درجه‌ی اول به دولت اسرائیل است. ✍‏ - دولت اسرائیل نژادپرست است. ✍‏ - جنایات اسرائیل مانند نازی‌ها است ‏👈 با مصوبه‌ی جدید مجلس نمایندگان آمریکا بیان جملات فوق در دانشگاه‌ها جرم شد. 🔹و حتي بخش هايي از انجیل هم مصداق صهیونیزم ستیزی شناخته شده و اجازه انتشار و بازنشر ندارد! 🔹به عنوان مثال انتشار اون‌ روایت انجیل که می‌گوید “خون مسیح به گردن یهود است” جرم محسوب خواهد شد. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅الإمامُ الصّادقُ عليه السلام آفَةُ الدِّينِ ; الحَسدُ و العُجْبُ و الفَخْرُ . آفت دين ، حسد و خودپسندى و فخر فروشى است .; الكافي : 2/307/5 .
💠 ما خدا را داریم ما مصمم ایم، ملت ما مصمم است که این راهی که رفته است تا آخر برود... مااز نظامی آمریکا و از حصر اقتصادی اش هیچ باکی نداریم... ما خدا را داریم، در دنیا به روی ما بسته بشود، در رحمت خدا به روی ما باز است. 📚صحیفه نور، جلد ١١،صفحه ۶٠ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🏴 روزی روزگاری بزرگ مردان تاریخ وطن، با سربند (( یا زهرا )) برای ناموس خود به میدان مبارزه می‌رفتند تا اجنبی و بیگانه به ذره ایی از خاک وطن دست درازی نکنند. اما امروز با اهانت به سربند مقدس (( یا زهرا )) به ناموس ما هتاکی می‌کنند. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 چامسکی سوال یک دانشجو درباره ایران و اسرائیل را پاسخ می دهد. ✍ درک و شعور این آدم با وجود خباثت هاش از اندکی احمق که در داخل هستند هم بیشتر هست. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔆 یکتاپرست که بود؟ ✍ چند روزی می‌شود که برخی کانال‌ها و رسانه‌های غربی مدعی هستند رامین یکتاپرست از اعضای نیروهای مسلح ایران در داخل خاک ایران توسط موساد کشته شده است 🔍 بررسی‌ها اما نشان می‌دهد واقعیت چیز دیگری است؛ در این ویدئو این ادعا بررسی می‌شود 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
🌹 🔆 اسمش‌سیف اله شیعه زاده بود.متولد سال ۱۳۴۸ محمودآباد مازندران,روستای ولم.۵ بردار و خواهر بودن.دو ساله که بود مادرش را از دست داد و پدرش ازدواج مجدد کرد و بدلیل ناتوانی مالی اش برای نگهداری فرزندانش؛پسر بزرگتر پیش پدر ماند، دو برادر و خواهر به سرپرستی ۲ خانواده درآمدند و سیف اله ۲ساله بهمراه خواهر ۴ساله اش به کانون نگهداری بهزیستی شهرستان آمل سپرده شدند. 🧍🏻‍♂تا سن ۱۴ سالگی در پرورشگاه بود تا اینکه عمویش سرپرستی سیف اله را بعهده گرفت و تا سن ۱۶ سالگی او در خانه ی عمو بود تا اینکه تصمیم گرفت به جبهه برود.یک ماه در کردستان بود تا اینکه در جاده سروآباد یکی از روستاهای شهر مریوان بدست منافقان کومله به شهادت رسید.سیف اله را با طرق مختلف شکنجه داده بودند، از آتش سیگار، کابل داغ گرفته تا آب جوش و این شکنجه با شلیک تیر از ناحیه گردن بر سرش به پایان رسید که منجر به شهادتش شد.خواهرش میگفت :زمانی که وی را به منزل‌مان آوردیم در هنگام آخرین بدرقه از شهید با لمس بدنش هنوز آن تاول‌ها را با پوست دستم احساس می‌کردم. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.