eitaa logo
💢 بصیرت سایبری 💢
4.2هزار دنبال‌کننده
32.8هزار عکس
24.4هزار ویدیو
56 فایل
#بصیرت؛یعنی قرآنِ روی نیزه تورا ازقرآنِ ناطق،منحرف نکند #بصیرت؛یعنی بدانی درجنگ بافتنه نمیتوانی آغازگر باشی اماتاضربه نهایی،نبایدازپابنشینی #بصیرت یعنی تشخیص #حق از #باطل 💢 #روشنگری سیاسی و فرهنگی 💢اخبار و تحولات مهم منطقه ارتباط: @a313_gomnam
مشاهده در ایتا
دانلود
شنوای حرفها و انتقادهای سازنده شما تو لینک ناشناس هستیم ان شاءالله نیاز باشه همونجا جواب میدیم 🌷 👤https://daigo.ir/secret/9398129014
🔸 ️ایران مستقیماً حمله می‌کند 🔹 باراک راوید، خبرنگار وبگاه اکسیوس به‌نقل از ۲ منبع مطلع گفت: جامعۀ اطلاعاتی اسرائیل معتقد است ایران تصمیم گرفته به‌طور مستقیم به اسرائیل حمله کند و ممکن است این حمله چند روز طول بکشد.
🖼 اشک‌هایت بیانیه صادر کرد
جزئیات ۵ بار استعفای ظریف در سال‌های ۹۲ تا ۱۴۰۰ 🔸آقای محمدجواد ظریف در بخشی از کتاب خاطراتش با عنوان پایاب شکیبایی جزییات ۵ بار استعفای خود در سال‌ها ۹۲ تا ۱۴۰۰ را روایت کرده است! این بخش از کتاب را در ادامه می‌خوانید: 🔹«نخستین‌بار که تا مرز کناره‌گیری پیش رفتم، در سفر نخست آقای رئیس‌جمهور به نیویورک در سال ۱۳۹۲ بود. برخی مشاورین آقای رئیس‌جمهور بدون هماهنگی تلاش کرده بودند نشست وزرای خارجۀ پنج به اضافه یک و ایران را به نشست سران تبدیل کنند. 🔹دومین بار طرحی پیرامون کمیته نیازهای هسته ای کشور بدون هماهنگی با وزارت امور خارجه برای زمامداران کشور فرستاده شده بود، که گفتگوها را پیشاپیش محکوم به شکست می‌کرد. 🔹سومین نوبت به دنبال شکایت از بی توجهی سایر وزارتخانه‌ها به بایسته‌های بنیادین سیاست خارجی و به ویژه در ارتباط با ناهماهنگی در پیوندهای با روسیه بود که انجام وظیفۀ وزیر امور خارجه را برهم ریخته بود. ناگفته نماند که وزارت امور خارجه برای دفاع از پیوندها با روسیه وارد شده بود. 🔹نوبت دیگر، بر سر ِ سفر بشار اسد در اسفندماه ۱۳۹۷ بود. کناره‌گیری بعدی مربوط به فعالیتهای دیپلماتیک ما برای شکست دادن تلاش آمریکا برای بازگرداندن قطعنامه های شورای امنیت در برابر ایران در تابستان و پاییز ۱۳۹۹ بود. آقای پوتین یک پیشنهاد مطرح کرده بود که به نظر وزارت امور خارجه می‌بایست با روش دیپلماتیک با آن برخورد می‌شد. 🔹در شورای عالی امنیت ملی و در دولت با لحنی تند مخالفت کردند، که توهین به وزارت و وزیر امور خارجه بود. پس از آن تقاضا کردم از حضور در هیأت دولت معاف شوم، که موافقت نشد. 🔹آقای ظریف دقایقی قبل هم اعلام کرد که از معاونت راهبردی دولت اقای پزشکیان استعفا داده است!
🔻تکذیب خبر از سوءقصد به جان سید حسن نصرالله خبر میدهند. 🔹یه منبع لبنانی اشاره کرده عملیات روانی موساد هست و اصلا صحیح نمیباشد 🚨پخش کنین تا عملیات موساد خنثی بشه
کم شد ز جمع نازکُنان نازِکهنه‌ای ! اصن نوموخوام ...
راست گفت پست در دولت نمیخواد؛ همه دولت رو میخواست!
کانال تلگرامی غزه الان خبر داد که تیم خبری شبکه العربیه عربستان سعودی به‌خاطر نقل روایت‌های صهیونیست‌ها دربارۀ جنایات غزه، از این منطقه اخراج شد.
الگوی توسعه شون هیچ مدالی در المپیک کسب نکرده تاکید میکنم هیچ مدالی
🔻 حماس از مذاکرات آتش بس خارج می شود و اعلام می کند که در دور برنامه ریزی شده مذاکرات 15 آگوست با میانجیگری آمریکا، مصر و قطر شرکت نخواهد کرد.
🔻واکنش‌های شدیدا منفی مخاطبین کانال‌های حامی پزشکیان به کابینه پیشنهادی او به مجلس یه دولت پیر و فرتوت متاسفانه در راهه که از پس خودشونم برنمیان با میانگین سنی ۶۰ سال😐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻نیروگاه برق رامین اهواز این نیروگاه برقِ ۴۵ درصد استان خوزستان و ۷ درصد ایران را تولید می‌کند ❌این پست با همین متن رو یک کانال عبری اسرائیلی گذاشته که مطمئنا یه تهدیده
پزشکیان به زودی آماج حملات تخریبی اصلاحطلبان خواهد شد. از نظر این جماعت، دولتی که تمامی سهامی اش برای آنها نباشد مطلوب نیست و مورد تاخت و تاز رسانه های زنجیره ای این جریان قرار خواهد گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فرآیند ساده سقوط آموزش و اخلاق یک ملت ♦️فیلمی کوتاه و پر محتوا، محصول تاجیکستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ارتش روسیه علیه منافع اوکراین از بمب‌های فوق سنگین {شبه هسته‌ای} ترموباریک استفاده کرد؛ سطح درگیری در اروپای شرقی به‌شدت در حال بالا رفتن است و احتمال از کنترل خارج شدن این نبرد، وجود دارد!
🔻میانگینِ سنیِ وزرایِ پیشنهادی؛ ۵۹.۸ سالِ ناقابل! 🔸بررسی سِن وزاری پشنهادی مسعود پزشکیان جهت تصدی ۱۹ وزارتخانه دولت چهاردهم نشان می دهد میانگین سنی این افراد ۵۹.۸ سال است؛ همچنین ۱۲ نفر از وزاری پیشنهادی بالای ۶۰ سال سن دارند. ۴۵۰ نفر به مدت ۴ هفته نشستند تا اینها را معرفی کنند 🧐
دلیل استعفای ظریف اینه که جواب استعلامش منفی دراومده کسانی که خودشان، فرزندان یا همسرشان تابعیت مضاعف از کشور دیگر دارند، طبق قانونِ ممنوعیت انتصاب اشخاص در مشاغل حساس نمی‌توانند، معاون رئیس جمهور یا ... باشند.
بر خلاف آنچه افرادی چون آشنا در رابطه با استعفای ظریف وانمود می‌کنند، صرف زایمان یا به دنیا آمدن در خاک کشورهایی که تابعیت بر اساس خاک دارند، باعث تابعیت نمی‌شود بلکه والدین فرد یا بعدها خود فرزند، کرده و تابعیت را اخذ می‌کنند. ✍در صورت اخذ این نحوه تابعیت، طبق قانون ۱۴۰۱/۷/۱۰ مجلس شورای اسلامی، فرد نمی‌تواند در مشاغل حساس مسئولیت بگیرد.
🇮🇷سایت گلوبال عبری به نقل از یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران گفت: فعالیت هوایی علیه اسرائیل ممکن است بین 3 تا 4 روز طول بکشد.
🇮🇷🇺🇸وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به وزیر دفاع آمریکا خبر داد که ایران طی چند روز آینده حمله ای گسترده به سرزمین های اشغالی خواهد کرد.
📸 روایت رسایی از دلیل اصلی استعفای اجباری ظریف
آتش گرفتن سیستم خنک کننده نیروگاه اتمی زاپروژیا در روسیه 🔹مقامات محلی روسیه از آتش گرفتن سیستم خنک کننده نیروگاه اتمی زاپروژیا به دنبال گلوله باران این نیروگاه توسط نیروهای ارتش اوکراین خبر دادند. 🔹یوگنی بالیتسکی رئیس این منطقه گفته، در حال حاضر، تمام شش واحد نیروگاه متوقف و خنک هستند، هیچ خطری وجود ندارد، سطوح تشعشعات در حالت طبیعی است. 🔹زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه: گروسی و بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی کجا هستند؟ 🔹تروریست‌های اوکراینی، تحت رهبری کشورهای غربی، این کشور را ویران کردند، مردم اوکراین را ویران کردند، انرژی و امنیت غذایی جهانی را تضعیف کردند و اکنون به ترور هسته‌ای متوسل شده‌اند.
بیانیه مقاومت اسلامی عراق: اگر اشغالگران امریکایی بار دیگر فرزندان ما را هدف قرار دهند یا از آسمان‌ عراق برای حمله به جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند؛ حملات ما حد و‌مرز نخواهد داشت.
⭕️ بلومبرگ: روز شوم یهودیان تا ساعتی دیگر آغاز خواهد شد و احتمال حمله ایران نیز بسیار بالاست