ما را بخواهی یا نخواهی نوکرت هستیم !
جای تعجب نیست ، رسم ِنوکری این است ..
هدایت شده از شیـخ|𝗕𝗥𝗘
ولی هر چی به بابام نگاه میکنم میبینم
این مرد لیاقتش بیشتر از اینا بود
ولی من براش خیلی کم گذاشتم ؛))♥️🌝
|-#روزتمبــــآرکـبابا
حسین طاهری و مهدی رسولی و حنیف طاهریenc_17190821382409725518808.mp3
زمان:
حجم:
6.2M
شیعهیَ تاج ِسر َ باخ : ) .
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من قبل ِنجف رفتن عاقل بودم ؛
ایوان ِطلا دیدم ُ دیوانه شدم : ) !
¹³ را دوست دارم ،زاد روز حیدر است .
¹³از هر شماره بهتر است
¹³را خواستند نحسش کنند
دشمنان اهلبیت حذفش کنند
¹³چون میرسد شادی کنیم
از علی مرتضی یادی کنیم.