آدمای پرو دودسته اند :
دسته اول آدمایی که حق باهاشون نیست و پروبودنشون بیتربیتیه و اصولاً چرت و پرت تحولیت میدن تا مثلا به قول خودشون کم نیاورده باشن
دسته دوم کسایی هستن که حق باهاشون ِو دارن از حقشون دفاع میکنن!
اما .
نکته جالب اینجاست آدمایی که توی دسته اولن همیشه سعی دارن خودشونو جای آدمای دسته دوم جا بزنن که بگن حق باماعه . 😂🗿
یه کاپل مذهبی داشتن تو پارک باهم کات میکردن .
دختره عین ابر بهار داشت اشک میریخت ...
پسره برگشت گفت ببین شهدا چی کشیدن هنگام جدا شدن از خونواده 🤣😭 .
21.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زن زندگیش را داد تا ما آزاد باشیم ؛) 🌝 .