پیام فرماندار بهارستان به مناسبت سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر
🔹 عبدالحمید شرفی فرماندار بهارستان در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، بر مسیر پیشرفت، عزت و سربلندی ایران اسلامی با الهام از فرهنگ مقاومت و روحیه جهادی فرزندان غیور این سرزمین تأکید کرد.
🔺لینک عضویت:
https://eitaa.com/Baharestan_maa
فرمانداری بهارستان
پیام فرماندار بهارستان به مناسبت سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر 🔹 عبدالحمید شرفی فرماندار بهارست
🔹متن پیام نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان به شرح ذیل است:
«سوم خرداد، برگ زرینی در دفتر حماسههای ملی و فصلالخطاب غیرت ایرانی و نقطه عطف بازتعریف «مقاومت»، در قامت یک ملت است و خرمشهر، نماد ایستادگی ملتی است که در برابر تجاوز و زیادهخواهی دشمن، با دستانی خالی اما قلبهایی سرشار از ایمان و عشق به وطن، ایستاد و پیروز شد که این امر نه تنها فتح یک شهر، بلکه فتح قلههای عزت، خودباوری و اقتدار ملی بود؛ حماسهای که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، «خرمشهر را خدا آزاد کرد».
امروز نیز جمهوری اسلامی ایران در معرض جنگ ترکیبی، فشارهای سیاسی شدید، تحریمهای اقتصادی گسترده، رسانهای پیچیده و چند لایه و نظامی و امنیتی همه جانبه و چند بُعدی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد، اما ملت ایران با همان روحیه مقاومت، ایستادگی، انسجام و بصیرت دوران دفاع مقدس توانسته است پیروزی دیگری به دست آورد و آزادسازی خرمشهر دیگری را بازآفریند.
اینجانب ضمن تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع) و گرامیداشت سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، یاد و خاطره شهدای والامقام، جانبازان سرافراز، آزادگان عزیز و رزمندگان پرافتخار دوران دفاع مقدس را ارج نهاده و بر خود وظیفه میدانم از رشادتها و جانفشانیهای آنان که امنیت، عزت و استقلال امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری ایشان است، صمیمانه قدردانی کنم.
بیتردید ملت بزرگ ایران اسلامی همچنان با الهام از فرهنگ مقاومت و روحیه جهادی فرزندان غیور این سرزمین، در مسیر پیشرفت، عزت و سربلندی گام برداشته و هیچ تهدید و توطئهای خللی در اراده استوار این ملت ایجاد نخواهد کرد».
🔺لینک عضویت:
https://eitaa.com/Baharestan_maa
🏴 شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام محمد باقر (علیه السلام) بر همه شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت و تعزیت باد.
🔺لینک عضویت:
https://eitaa.com/Baharestan_maa
رضایتمندی مردم، ملاک ارزیابی عملکرد مدیران ادارات شهرستان بهارستان
🔹مسئول بازرسی فرمانداری بهارستان با اشاره به تأکید فرماندار این شهرستان، میزان رضایتمندی مردم از خدمات ادارات را معیار اصلی ارزیابی عملکرد مدیران دستگاههای اجرایی عنوان کرد.
🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ مجتبی نامآور مسئول بازرسی فرمانداری در بازدید از اداره مخابرات شهرستان، با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهرستان بر ارتقای کیفیت خدمترسانی متمرکز است، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات فرماندار بهارستان، رضایتمندی مردم ملاک ارزیابی عملکرد مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی در سال جاری است و نتیجه ارزیابیها و گزارشهای بازرسی در سنجش عملکرد مدیران اثرگذار است.
🔹وی افزود: تکریم اربابرجوع، پاسخگویی بهموقع، تسهیل امور مراجعان و کاهش کاغذبازی اداری باید به یک رویه ثابت در همه ادارات تبدیل شود و مدیران موظفند با مدیریت صحیح و نظارت داخلی، از معطلی و سردرگمی شهروندان جلوگیری کنند.
🔹نام آور با اشاره به برنامههای نظارتی این مجموعه تصریح کرد: تشدید بازرسی از ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان در اولویت کاری بازرسی فرمانداری قرار دارد و این بازرسیها بهصورت هدفمند، مستمر و میدانی با محوریت بررسی نحوه ارائه خدمات، میزان پاسخگویی و رعایت حقوق شهروندی انجام میشود.
🔹وی با تاکید بر اهمیت دریافت و پیگیری مطالبات مردمی گفت: استفاده از ظرفیت سامانههای نظارتی از جمله «سامانه فواد/128» برای ثبت، بررسی و رسیدگی به گزارشها و درخواستهای شهروندان، نقش مهمی در افزایش شفافیت و بهبود عملکرد ادارات دارد.
|عضویت|
تشدید نظارت بر بازار شهرستان بهارستان: عرصه بر گرانفروشان ناامن میشود
🔹 عبدالحمید شرفی فرماندار بهارستان از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار شهرستان بهارستان خبر داد و گفت: با مشارکت اصناف، بسیج اصناف و نیروهای نظارتی، عرصه بر سوداگران و گرانفروشان ناامن خواهد شد.
🔹فرماندار بهارستان با اعلام این خبر گفت در این طرح شهرستان به هفت قسمت تقسیم شده است تا بازرسی از همه اصناف شهرستان انجام شود.
🔹 به ما بپیوندید:
|ایتا|، |روبیکا|، |بله|، |آپارات|، |پرتال خبری|