eitaa logo
فرمانداری بهارستان
3هزار دنبال‌کننده
25.9هزار عکس
2.2هزار ویدیو
29 فایل
کانال اطلاع رسانی اخبار فرمانداری بهارستان و شهرستان ارتباط با ما: @Admin_Prbaharestan
مشاهده در ایتا
دانلود
فرمانداری بهارستان
شهرستان بهارستان باید برای اتباع غیرمجاز ناامن شود 🔹سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار
شهرستان بهارستان باید برای اتباع غیرمجاز ناامن شود 🔹سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهارستان بر تداوم بازرسی، شناسایی و برخورد با اتباع غیرمجاز تأکید و از ممنون بودن فعالیت شغلی و اجاره واحدهای مسکونی به آنان در این شهرستان خبر داد. 🔹 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان: شهرام فارغی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در ﺟﻠﺴﻪ ﮐﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ﺳﺎﻣﺎﻧﺪﻫﯽ ﺍﺗﺒﺎﻉ ﻭ ﻣﻬﺎﺟﺮﯾﻦ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ که با حضور نماینده اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و اعضای کمیسیون در محل فرمانداری برگزار شد، با تأکید بر لزوم اجرای دقیق قوانین در حوزه اتباع خارجی اظهار کرد: قانون صراحت دارد که حضور اتباع غیرمجاز در کشور ممنوع است و بر همین اساس، مهم‌ترین اولویت ما تأمین امنیت پایدار برای شهروندان ایرانی است. 🔹وی با بیان اینکه شهرستان بهارستان باید برای اتباع غیرمجاز ناامن باشد، تصریح کرد: تشدید بازرسی‌های میدانی برای شناسایی حضور غیرقانونی اتباع در اولویت کاری دستگاه‌های نظارتی قرار دارد و با هرگونه تخلف در این زمینه بدون اغماض برخورد خواهد شد. 🔹فارغی با اشاره به محدودیت‌های جدی در حوزه اشتغال و کسب‌وکار اشاره کرد و افزود: اشتغال اتباع در واحدهای تولیدی به‌صورت غیرمجاز ممنوع است و فرصت‌های شغلی باید در خدمت جوانان بومی و جویای کار شهرستان قرار گیرد. به‌کارگیری اتباع در صنوف حساس نیز که مستقیماً با سلامت و بهداشت مردم سروکار دارند، به‌طور کامل ممنوع بوده و با متخلفان در این بخش برخورد قانونی خواهد شد. 🔹وی در ادامه با اشاره به ضرورت ساماندهی واحدهای مسکونی گفت: اجاره دادن هرگونه واحد مسکونی یا تجاری به اتباع غیرمجاز ممنوع است و مالکان باید نسبت به این موضوع حساسیت لازم را داشته باشند. 🔹سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در پایان با تأکید بر لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی دقیق از اتباع مجاز در شهرستان، خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های متولی مکلف‌اند بانک اطلاعاتی اتباع مجاز را به‌طور کامل در سطح شهرستان به‌روزرسانی کنند تا ضمن نظارت دقیق بر وضعیت حضور آنان، بستر برای اجرای قانون و ارتقای امنیت عمومی فراهم شود. 🔻لینک عضویت: https://eitaa.com/Baharestan_maa
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بهارستان: مدیریت پسماند نیازمند عزم جدی و اقدام هماهنگ است 🔹معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بهارستان با تأکید بر ضرورت ساماندهی اصولی پسماندها گفت: برای مدیریت همه‌جانبه انواع پسماند باید با رویکردی مجدانه، هماهنگ و مسئولانه وارد عمل شویم. 🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان با حضور هادی نوریان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، اعضای کارگروه و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد. 🔹نوریان با اشاره به اهمیت مدیریت صحیح پسماند در حفظ سلامت شهروندان و صیانت از محیط زیست اظهار داشت: امروزه موضوع پسماند به یکی از چالش‌های مهم شهری و زیست‌محیطی تبدیل شده و نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، همکاری دستگاه‌های اجرایی و مشارکت عمومی است. 🔹وی افزود: مدیریت پسماند تنها محدود به جمع‌آوری زباله نیست، بلکه تفکیک از مبدأ، کاهش تولید پسماند، بازیافت و فرهنگ‌سازی عمومی از مهم‌ترین محورهای این حوزه به شمار می‌رود. 🔹معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بهارستان با تأکید بر ضرورت هماهنگی میان دستگاه‌های متولی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، از جمله محیط زیست، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید با رویکردی همسو و جهادی برای ساماندهی وضعیت پسماند شهرستان تلاش کنند تا شاهد بهبود شرایط زیست‌محیطی و افزایش رضایتمندی مردم باشیم. 🔹نوریان همچنین بر تسریع در اجرای مصوبات کارگروه، تشدید نظارت‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها و آموزش‌های عمومی در راستای ارتقای فرهنگ مدیریت پسماند تأکید کرد. 🔻لینک عضویت: https://eitaa.com/Baharestan_maa
تجلیل فرماندار بهارستان از مدیران روابط عمومی ادارات| تأکید شرفی بر جهاد تبیین با محتوای خلاقانه 🔹فرماندار بهارستان، در جلسه تجلیل از مدیران روابط عمومی این شهرستان، روابط عمومی را قلب تپنده ارتباط میان مردم و حاکمیت و پل اعتماد میان جامعه و مسئولان خواند و بر نقش راهبردی این حوزه در اطلاع‌رسانی دقیق، امیدآفرینی و مقابله با شایعات تأکید کرد. 🔻لینک عضویت: https://eitaa.com/Baharestan_maa