📷 #گزارش_تصویری آیین تجلیل فرماندار، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشداران از مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان بهارستان
#بخش_سوم
🔻لینک عضویت:
https://eitaa.com/Baharestan_maa
تجلیل فرماندار بهارستان از «مادر باشکوه» سهقلوی بهارستانی در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت
🔹فرماندار بهارستان از مادر سهقلوی بهارستانی با عنوان «مادر باشکوه» تجلیل و بر حمایت از فرزندآوری، تقویت بنیان خانواده و توجه به تأمین معیشت خانوادهها تأکید کرد.
🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ عبدالحمید شرفی فرماندار بهارستان در مراسم تجلیل از یک مادر سهقلوی بهارستانی که با حضور شهرام فارغی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار گلستان و مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری برگزار شد، با قدردانی از این مادر فداکار، وی را نمونهای از صبر، ایثار و شکوه مادری دانست.
🔹شرفی در این مراسم با اشاره به اهمیت قانون جوانی جمعیت گفت: حمایت از خانوادهها و تسهیل شرایط فرزندآوری، از اولویتهای جدی دولت و مجموعه فرمانداری است و باید در کنار فرهنگسازی، زمینههای لازم برای آرامش و پایداری معیشت خانوادهها نیز فراهم شود.
🔹وی افزود: مادران دارای فرزندان چندقلو، جلوهای از عشق، مسئولیتپذیری و استقامت هستند و تجلیل از آنان تنها یک مراسم نمادین نیست بلکه تلاشی برای ارج نهادن به جایگاه والای زن و مادر در جامعه و یادآوری ضرورت حمایت عملی از خانوادههاست.
🔹فرماندار بهارستان با تأکید بر اینکه حمایت از فرزندآوری باید با تأمین معیشت، خدمات مناسب و پشتیبانی اجتماعی همراه باشد، اظهار داشت: تحقق اهداف قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی همه دستگاههاست و فرمانداری بهارستان نیز در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
🔻لینک عضویت:
https://eitaa.com/Baharestan_maa