فرمانداری بهارستان
برگزاری سومین میز خدمت فرماندار بهارستان در حاشیه تجمعات مردمی
🔹فرماندار شهرستان بهارستان در حاشیه حضور در تجمع شبانه شهروندان انقلابی نسیمشهر و برپایی میز خدمت، بر خدمت بیمنت و پاسخگویی میدانی به دغدغههای مردم به عنوان سرلوحه فعالیت مدیران این شهرستان تأکید کرد.
🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ در ادامه سلسله دیدارهای مردمی و حضور میدانی مسئولان شهرستان در محلات، عبدالحمید شرفی فرماندار بهارستان با همراهی معاونین فرمانداری، بخشدار بوستان و رؤسای ادارات، با برپایی میز خدمت در حاشیه تجمع شبانه شهروندان انقلابی نسیمشهر، بدون واسطه با مردم دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.
🔹این اقدام که در تداوم سلسله دیدارهای فرماندار در شهرهای صالحیه و گلستان صورت گرفت، با شعار «پای کار مردم» انجام شد تا مسائل و مشکلات شهروندان از نزدیک بررسی و دستورات لازم جهت پیگیریهای فوری صادر شود.
🔹شرفی در حاشیه این دیدار با تجلیل از روحیه جهادی شهروندان بهارستان گفت: بیش از ۸۵ شب است که مردم عزیز ما در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظلهالعالی) و برای حمایت از جبهه مقاومت و رزمندگان اسلام، با حضوری منسجم و انقلابی در صحنه حضور دارند. این بصیرت و ولایتمداری، تکلیف ما را به عنوان خدمتگزاران این نظام دوچندان میکند.
🔹فرماندار بهارستان افزود: حضور ما در میان مردم و در کنار تجمعات شبانه، صرفاً یک دیدار معمولی نیست؛ بلکه برای شنیدن حرفهای مردم و رفع موانع اداری در کمترین زمان ممکن است. رویکرد ما در شهرستان بهارستان، رویکرد «پای کار بودن» است و تمامی مدیران دستگاههای اجرایی موظفند تا حصول نتیجه نهایی، پیگیر مطالبات شهروندان باشند.
🔹در این میز خدمت، مسائل مختلف شهری، خدمات عمومی و مطالبات محلی شهروندان نسیمشهر توسط رؤسای ادارات مورد بررسی قرار گرفت و دستورات مقتضی برای تسریع در روند حل مشکلات صادر شد.
🔻لینک عضویت:
https://eitaa.com/Baharestan_maa
برگزاری هشتاد و ششمین تجمع شبانه مردم بهارستان با حضور فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان
🔹هشتاد و ششمین تجمع شبانه مردم در شهرستان بهارستان با حضور عبدالحمید شرفی فرماندار، معاونین فرمانداری، بخشدار بوستان و رؤسای ادارات شهرستان
در نسیمشهر با هدف اعلام لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت از رزمندگان اسلام برگزار شد.
🔻لینک عضویت:
https://eitaa.com/Baharestan_maa
عملکرد دستگاههای اجرایی بهارستان زیر ذرهبین بازرسی فرمانداری
🔹مسئول بازرسی فرمانداری بهارستان در راستای اجرای دستورات فرماندار و با هدف پایش استمرار خدمترسانی و ارتقای رضایتمندی شهروندان، به صورت سرزده از اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان بازدید کرد.
🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ مجتبی نامآور مسئول بازرسی فرمانداری، در چارچوب برنامههای نظارتی فرمانداری برای رصد و پایش استمرار و پایداری خدمترسانی، شنیدن بدون واسطه دغدغههای مردم و کارکنان و در نهایت ارتقای کیفیت خدمات عمومی با حضور در اداره محیط زیست، از نزدیک در جریان روند فعالیتها و نحوه پاسخگویی به مراجعین قرار گرفت.
🔹وی اظهار داشت: در اجرای دستور قاطع فرماندار بهارستان و با هدف پیشگیری از بروز هرگونه نارضایتی مردمی، سلسله بازرسیهای مستمر و متعددی از دستگاههای اجرایی سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
🔹وی با تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع، ضمن قدردانی از همکاری دستگاههای مختلف در مسیر اجرای طرحهای نظارتی، افزود: این بازرسیها بر شناسایی چالشهای اداری، رفع خلأهای احتمالی و همچنین تقویت روحیه و انگیزه کارکنان برای ارائه خدمات بهتر متمرکز است.
🔹مسئول بازرسی فرمانداری بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی ما در این بازدیدها، تعامل و همافزایی با مدیران و کارکنان است. ما به دنبال ارائه راهکارهای اجرایی و کاربردی برای بهبود شرایط کاری و افزایش سطح کیفی خدمات دولتی هستیم تا در نهایت، رضایت حداکثری شهروندان از عملکرد دستگاههای اجرایی حاصل شود.
🔻لینک عضویت:
https://eitaa.com/Baharestan_maa