عملکرد دستگاههای اجرایی بهارستان زیر ذرهبین بازرسی فرمانداری
🔹مسئول بازرسی فرمانداری بهارستان در راستای اجرای دستورات فرماندار و با هدف پایش استمرار خدمترسانی و ارتقای رضایتمندی شهروندان، به صورت سرزده از اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان بازدید کرد.
🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ مجتبی نامآور مسئول بازرسی فرمانداری، در چارچوب برنامههای نظارتی فرمانداری برای رصد و پایش استمرار و پایداری خدمترسانی، شنیدن بدون واسطه دغدغههای مردم و کارکنان و در نهایت ارتقای کیفیت خدمات عمومی با حضور در اداره محیط زیست، از نزدیک در جریان روند فعالیتها و نحوه پاسخگویی به مراجعین قرار گرفت.
🔹وی اظهار داشت: در اجرای دستور قاطع فرماندار بهارستان و با هدف پیشگیری از بروز هرگونه نارضایتی مردمی، سلسله بازرسیهای مستمر و متعددی از دستگاههای اجرایی سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
🔹وی با تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع، ضمن قدردانی از همکاری دستگاههای مختلف در مسیر اجرای طرحهای نظارتی، افزود: این بازرسیها بر شناسایی چالشهای اداری، رفع خلأهای احتمالی و همچنین تقویت روحیه و انگیزه کارکنان برای ارائه خدمات بهتر متمرکز است.
🔹مسئول بازرسی فرمانداری بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی ما در این بازدیدها، تعامل و همافزایی با مدیران و کارکنان است. ما به دنبال ارائه راهکارهای اجرایی و کاربردی برای بهبود شرایط کاری و افزایش سطح کیفی خدمات دولتی هستیم تا در نهایت، رضایت حداکثری شهروندان از عملکرد دستگاههای اجرایی حاصل شود.
🔻لینک عضویت:
https://eitaa.com/Baharestan_maa
📷 #گزارش_تصویری آیین تجلیل فرماندار، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشداران از مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان بهارستان
#بخش_چهارم
🔻لینک عضویت:
https://eitaa.com/Baharestan_maa