بررسی مطالبات 14 نفر از شهروندان در ملاقات مردمی فرمانداری بهارستان
در راستای تحقق سیاستهای دولت مبنی بر تکریم اربابرجوع و ارتباط بیواسطه با مردم، نشست ملاقات عمومی مسئولان فرمانداری بهارستان برگزار و مطالبات ۱۴ نفر از شهروندان با تأکید بر استمرار برپایی «میز خدمت» در مناطق محروم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ نشست ملاقات مردمی این هفته فرمانداری با هدف بررسی مشکلات و پاسخگویی به مطالبات شهروندان برگزار گردید. در این نشست که با حضور شهرام فارغی معاون برنامهریزی و توسعه، هادی نوریان معاون هماهنگی امور عمرانی و مجتبی نامآور مسئول اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات فرمانداری برگزار شد، ۱۴ نفر از ساکنان شهرستان به بیان دغدغههای خود در حوزههای مختلف خدماتی، عمرانی و اداری پرداختند.
شهرام فارغی معاون برنامهریزی و توسعه فرمانداری، در حاشیه این دیدار، ارتباط مستقیم با مردم را اولویت اصلی مدیریت شهرستان خواند و اظهار داشت: برگزاری این ملاقاتها فرصتی مغتنم برای شناسایی دقیق گرههای کور اداری و رفع دغدغههای شهروندان است. حضور بیواسطه مسئولان در کنار مردم، روند رسیدگی به پروندهها و چالشهای شهری را سرعت میبخشد.
وی با اشاره به نقش این دیدارها در افزایش رضایتمندی عمومی، افزود: زمانی که مردم مشاهده کنند مسئولان برای حل مشکلاتشان بهطور مستقیم پای کار هستند، امید و اعتماد در جامعه تقویت شده و این امر مستقیماً بر ارتقای سرمایه اجتماعی تأثیرگذار خواهد بود.
🔹 به ما بپیوندید:
|ایتا|، |روبیکا|، |بله|، |آپارات|، |پرتال خبری|